خبرگزاری کار ایران

عباسی: با تعویض طلایی بودن مشکلی ندارم/ من هم دوست دارم در ترکیب اصلی ابشم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۳۹

هافبک گلزن ذوب‌آهن از پیروزی تیمش و گلزنی خودش مقابل استقلال خوزستان می‌گوید.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم و آنها تیم خوبی هستند که گلزنی و پیروزی مقابلشان کار سختی بود. در نیمه نخست بازی عملکرد خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم توانستیم بر بازی مسلط شویم و در نهایت خدا را شکر که به روند پیروزی‌هایمان ادامه دادیم.

وی در مورد تغییر شرایط ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی‌هایش گفت: نمی‌دانم دلیل اصلی آن چیست ولی فکر می‌کنم صحبت‌های کادرفنی بین دو نیمه تاثیر زیادی روی ما دارد و برای همین نیمه‌های دوم را بهتر بازی می‌کنیم و در دیدارهای اخیر هم این موضوع بیشتر اتفاق افتاده است.

هافبک هجومی ذوبی‌ها در مورد گلزنی مقابل استقلال خوزستان هم عنوان کرد: زحمت بچه‌ها بود که به نتیجه رسید و من این فرصت را داشتم تا دروازه را باز کنم و از این بابت خوشحالم. در تمرینات روی اوت‌های دستی کار کرده‌ایم و خالد شفیعی هم مهارت بالایی در پرتاب اینگونه اوت‌ها دارد. ضمن اینکه بعد از من مرتضی تبریزی هم گل زیبایی زد که کار را برای حریف تمام کرد و پیروزی شیرینی کسب شد.

عباسی در مورد اوج‌گیری ذوب‌آهن در نیم فصل دوم گفت: ما در نیم فصل نخست هم خوب بازی می‌کردیم ولی بدشانسی و مصدومیت‌ها مانع نتیجه‌گیری‌مان شد و خوشبختانه تغییراتی هم که در نیم فصل داشتیم مثمر ثمر بود و توانست روند تیم را بهتر کند.

وی با اشاره به اینکه برای دومین بار بعد از ورودش به زمین توانست گلزنی کند و لقب تعویض طلایی ذوب‌آهن را گرفته است گفت: این لقبی است که هواداران لطف داشتند و به من دادند و به خاطر آن خیلی خوشحالم. با اینکه تعویض طلایی باشم مشکلی ندارم، هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب اصلی باشد و من هم همین احساس را دارم ولی مهمتر از هرچیزی مصلحت تیم است و اینکه ذوب‌آهن نتیجه بگیرد و من هم در خدمت کادرفنی هستم تا هر زمان صلاح دانست از من بازی بگیرد و اعتراضی ندارم.

هافبک ذوبی‌ها در مورد دیدار پیش‌رو در پلی‌آف رقابت‌های آسیایی عنوان کرد: شاید روی کاغذ بازی آسانی به نظر برسد ولی نماینده هند هم حتما تیم خوبی بوده که به این مرحله رسیده است و باید حواسمان را جمع کنیم که غافلگیر نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز