خبرگزاری کار ایران

مهدی ترابی: یک تیم باعث شده تا به نتیجه برسیم نه فقط گل‌های من

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۹۱

ستاره سایپا بار دیگر با گل سه امتیازی‌اش شاگردان علی دایی را به سه امتیاز بازی رساند.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی بعد از برتری سایپا مقابل پدیده مشهد درمیکسدزون ورزشگاه دستگردی عنوان کرد: در نیمه اول ما زیاد خوب نبودیم ولی نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و خدا را شکر می کنم که با تلاش بچه ها توانستم گل بزنم و یک سه امتیاز دیگر با سایپا وعلی آقا کسب کنیم. امیدواریم در ادامه فصل بهتر عمل کنیم و به هدفی که داریم برسیم.

وی درباره اینکه تنهایی برای سایپا امتیاز جمع می کند، خاطرنشان کرد: اصلا اینطور نیست و یک تیم پشت سر من دارد کار می کند. وقتی من گل می زنم درست است که گل به نام من ثبت می شود ولی تیمی که پشتیبانی می کند آن از همه مهمتر است.

مهاجم سایپا ادامه داد: سایپا یک تیم خوبی شده و ان شاالله بتوانیم با همین روند پیش برویم و به چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

ترابی در پایان درباره اینکه پرداختی به بازیکنان سایپا یکسان نیست، افزود: نشنیدم که کسی بیشتر پول بگیرد و کسی کمتر دریافتی داشته باشد. فکر می کنم همه یک طور پرداختی داشتند، فقط بچه ها دوست دارند به موقع این واریزی ها انجام بگیرد و حالا این موضوع به درستی انجام شده و به امید خدا در ادامه لیگ هم بهتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز