خبرگزاری کار ایران

باید در سه جبهه بجنگیم؛

جپارف: 11 مغز متفکر در ترکیب استقلال حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۷۸

هافبک ازبکستانی استقلال تهران معتقد است با شروع رقابت‎‌های لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان وینفرد شفر باید در سه جبهه مبارزه کنند.

به گزارش ایلنا، سرور جپارف پس از یک جلسه محرومیت در دیدار برابر پدیده مشهد به ترکیب بازگشت. او به دلیل محرومیت بازی برابر سایپا را از دست داده بود و با این وجود در دیدار قبلی نتوانست عامل موفقیت آبی‌ها شود. هافبک ازبکستانی نقش جدیدی در ترکیب تحت هدایت وینفرد شفر دارد و پیش از دیدار برابر پارس جنوبی جم با او همکلام شدیم:

جپارف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی برابر پارس جم داریم. بازی رفت را شکست خوریم اما در زمین خودمان به دنبال تلافی هستیم.

هافبک ازبکستانی درخصوص محرومیتش اظهار داشت: محروم شده بودم و از باشگاه تشکر می‌کنم که پیگیر رفع آن بود. در این مدت نمایش خوبی داشتیم و به نظر من در ترکیب استقلال 11 مغز متفکر حضور دارند که برای موفقیت و نتیجه گیری تلاش می‌کنند.

سرور درخصوص همکاری با وینفرد شفر و اعتماد سرمربی آلمانی به او بیان داشت: شفر مربی حرفه ای است و دوست داره تا لحظه آخر برای پیروزی تلاش کنیم. استقلال در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشت و امیدواریم امسال هم آن را تکرار کنیم؛ سخت است ولی غیرممکن نیست.

جپارف درباره گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت به این رقابت‌ها گفت: کار ما خیلی سخت‌تر می‌شود باید در سه جبهه بجنگیم. خوشحالم بعد از مدت ها در لیگ قهرمانان بازی می‌کنم؛ تورنمنتی که تیم‌های قدرتمندی در آن حضور دارند و جذابیت آن بسیار بالاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز