خبرگزاری کار ایران

گلایه‌های تند عباس محمدرضایی از مسوولان استقلال:

آقایان از کنار استقلال زمین خرید و فروش می‌کنند/ شکایت کردم و تا پای حذف استقلال از آسیا هم می‌روم/ چرا ما را مقابل هواداران قرار می‌دهند؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۷۲

بازیکن سابق استقلال تهران می‌گوید برای دریافت مطالبات عقب افتاده‌اش حاضر نیست تخفیف بدهد.

عباس محمد رضا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص پیگیری مطالبات عقب افتاده‌اش از استقلال تهران گفت: بابت طلبم از استقلال به AFC و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردم. وکیلم به باشگاه رفته و گفتند پول نداریم. 

او ادامه داد: به تازگی مُد شده که بازیکنان را مقابل هوادار قرار می‌دهند. چرا باید اینگونه باشد؟ بعد هواداران به صفحه مجازی بازیکنان حمله می‌کنند که خداراشکر من اینستاگرام و صفحه مجازی ندارم. اگر یک هفته دیگر پولم را ندهند استقلال از آسیا حذف می‌شود و در مرحله بعد کسر امتیاز صورت می‌گیرد.

بازیکن سابق استقلال تهران افزود: با استقلال تهران به همراه امیر قلعه نویی قهرمان شدیم حتی 1000 تومان هم به ما پاداش ندادند. در فولاد قهرمان شدیم به هر یک از بازیکنان 30 میلیون پرداخت کردند. متاسفانه مدیرانی در استقلال رفت و آمد دارند که به اسم این تیم هکتار هکتار زمین می‌گیرند. اما موضوع طلب بازیکن که می‌شود مصاحبه می‌کنند و می‌گویند پول نداریم؛ تخفیف بدهید.

محمدرضایی در مورد اینکه پندار توفیقی گفته بود بازیکنان یادشان نرود از استقلال به همه جا رسیدند، اظهار داشت: آقای توفیقی کیست؟ من ایشان را نمی‌شناسم. در مورد ایشان حرفی بزنم بزرگ می‌شوند. او قبل از اینکه به استقلال بیاید کجا بوده؟ اگر دادکان که ورزشی است این حرف را بزند دل ما نمی‌سوزد. من را همه می شناسند. قبل از اینکه استقلال بیایم 10 تیم مرا می شناختند. نیازی به معرفی ندارم و هر طور که شده پولم را می‌خواهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز