خبرگزاری کار ایران

کریم قنبری روی نیمکت زردپوشان

آمار قابل توجه جانشین موقت سرمربی کروات سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۰۴

سرمربی موقت سپاهان در دیدار با فولاد هدایت این تیم را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست مقابل سپیدرود رشت بحران را در سپاهان به اوج خود رساند و باعث شد محسن طاهری و زلاتکو کرانچار با این باشگاه قطع همکاری کنند و در این شرایط با تصمیم هیات مدیره، هدایت موقت این تیم به کریم قنبری، دستیار سابق کرانچار رسید.

قنبری که در تعطیلات نیم فصل به کادرفنی اضافه شده بود، پیش از این سال‌ها سابقه حضور در این تیم را داشته و دستیار مربیان زیادی از جمله بوناچیچ، کرانچار، ویرا و قلعه‌نویی بوده است.

نکته جالب در مورد قنبری این است که او پیش از این هم در 2 مقطع هدایت موقت سپاهان را بر عهده داشته و هر دو بار مربوط به دوره برکناری لوکا بوناچیچ از این باشگاه است. دوره اول در لیگ هفتم و دوره دوم در لیگ یازدهم.

در فصل هفتم قنبری در هفته‌های هجدهم و نوزدهم و در حد فاصل جدایی بوناچیچ و آمدن ویرای برزیلی به سپاهان این مسئولیت به قنبری رسید که حاصلش دو بازی بود. در دیدار با پگاه گیلان 3 بر یک به پیروزی رسیدند و مقابل ابومسلم در مشهد 2 بر یک شکست خوردند.

در لیگ یازدهم هم قنبری در 3 دیدار جانشین بوناچیچ شد که در هفته‌های دهم تا دوازدهم بود. سپاهان ابتدا 2 بر یک از سد تراکتورسازی عبور کرد و مقابل راه آهن به تساوی یک - یک رسید و ملوان انزلی را هم در اصفهان 3 بر 2  شکست داد.

بدین ترتیب کارنامه قنبری به عنوان سرمربی سپاهان شامل 5 بازی است که 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست را شامل می‌شود.

قنبری روز جمعه برای ششمین بار مسئولیت هدایت سپاهان را این بار مقابل فولاد بر عهده خواهد داشت و باید دید چه نتیجه‌ای کسب می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز