خبرگزاری کار ایران

مورینیو: کریک در پایان فصل مربی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۵۳

ژوزه مورینیو می‌گوید که به هافبک کهنه‌کار تیمش مایکل کریک پیشنهاد داده بعد از آویزان کردن کفش‌هایش در قالب یک دستیار به او برای هدایت شیاطین سرخ کمک کند و او هم این پیشنهاد را پذیرفته است.

به گزارش ایلنا، کریک برای اولین بار بعد از مشکلی که در ماه اکتبر برای او پیش آمد، به تمرینات برگشته است و مورینیو انتظار دارد که این بازیکن 36 ساله – کسی که در این فصل تنها یک بازی در ترکیب شیاطین سرخ انجام داده است – را دوباره به زودی در اختیار داشته باشد. او همچنین فاش کرد وقتی کریک کفش‌‌هایش را آویزان کند که احتمالاً در پایان فصل جاری خواهد بود، به کادر فنی قرمزپوشان اولدترافورد ملحق می‌شود.

آقای خاص در یک کنفرانس خبری گفت: «او بعد از چند ماه دوری از میادین که در آنها حتی تمرین هم نکرد، حالا دوباره به جمع ما برگشته و دومین هفته تمریناتش را در کنار تیم پشت سر گذاشت. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است. فکر می‌کنم در پایان فصل دست از بازی کردن بکشد و به نظر من اگر این کار را بکند و قبل از اینکه دوباره مصدوم شود، به دوران بازیگری‌اش پایان دهد، این تصمیم هم به نفع خودش است هم به نفع تیم. پس ما با کمال میل در پایان فصل انتظار داریم که او به ما ملحق شود مگر اینکه نظرش عوض شود و باشگاه هم از او برای کار در کادر فنی استقبال می‌‌کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز