خبرگزاری کار ایران

هر بازی گامی برای صعود به لیگ برتر است؛

اسکوچیچ: شانس‌های زیاد گلزنی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۷۸۸

سرمربی تازه وارد خونه به خونه بابل از عملکرد شاگردانش برابر صبای قم تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، داراگان اسکوچیچ در اولین تجربه سرمربیگری خونه به خونه بابل موفق شد به سه امتیاز مهم دست پیدا کند و دست پر قم را ترک کند.

اسکوچیچ پس از برتری شاگردانش مقابل صبا در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول را هم خوب ادامه دادیم. شانس‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. کار خودمان را سخت کردیم و یک گل از ضربه ایستگاهی خوردیم، مضطرب شدیم. به دلیل سفری که دیروز داشتیم و 10 ساعت تاخیر، بازیکنان خسته شده بودند. یک بازیکن در اتوبوس مصدوم شده بود. میری هم فدراسیون اجازه نداد، بازی کند. بیشتر دقایقی بازیکنان ما خوب بازی کردند.

سرمربی خونه به خونه درباره پیش بینی درخصوص آینده عنوان کرد: من نمی‌خواهم در باره آینده صحبت کنم. می‌خواهم تمامی بازیکنان تلاششان را انجام بدهند و هر بازی گامی است برای صعود به لیگ برتر.  به هر حال زمان زیادی نداشتیم و با تماشای فیلم بازی‌ها و کمک از کادرفنی موجود تیم را برای این بازی آماده کردیم.

اسکوچیچ درخصوص وضعیت صباقم عنوان کرد: درمورد صبا نمی‌خواهم قضاوتی داشته باشم برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و تیم خودم را در نظر می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز