خبرگزاری کار ایران

مشکل مالی نداشتیم رتبه‌مان در جدول بهتر بود؛

منوچهری: شرایط نوید روزهای خوبی را برای تیم نفت می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۰۵

مهاجم نفت تهران امیدوار است تیم پرحاشیه لیگ هفدهم به روند متعادلی برسد و جایگاهش در جدول رده بندی را تغییر بدهد.

به گزارش ایلنا، امین منوچهری پس از پیروزی پرگل برابر سیاه جامگان گفت: بازی خوبی بود خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم گل زودهنگام یک مقدار تمرکزمان را به هم زد اما خوشحالم توانستیم در ادامه چهار گل بزنیم و به بازی برگردیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد روز به روز بهتر می‌شویم احساس می‌کنم با تاکتیک و برنامه کار می‌کنیم و این شرایط نوید روزهای خوبی را برای تیم نفت می‌دهد.

مهاجم نفت درباره گلزنی‌اش در این دیدار بیان داشت: خدا را شکر توانستم برای تیمم گل بزنم تیم ما با برنامه بازی می‌کند و سعی می‌کنم تمام برنامة‌های سرمربی را پیاده کنم تا تیم نتیجه بگیرد ما یک تیم هستیم و اگر گلی به ثمر می‌رسد نتیجه عملکرد بازیکنان تیم است.

منوچهری افزود: خوشحالم که توانستم برای نفت گل بزنم امیدوارم در ادامه این شرایط را ادامه بدهم و گل‌های مهمی را برای تیم نفت بزنم. خدا را شکر مشکلات ما تقریبا برطرف شده تیم ما نسبت به روزهای گذشته حاشیه کمتری دارد از لحاظ مالی یک مقدار شرایط‌مان نسبت به روزهای ابتدای فصل بهتر شده است مطمئناً اگر ابتدای فصل مشکل مالی نداشتیم و تیم ما مالک داشت شرایط‌مان در جدول بهتر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز