خبرگزاری کار ایران

پاتو، امیدوار به بازگشت به تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۱۹

آلکساندر پاتو، مهاجم سابق میلان همچنان امیدوار است که بتواند در جام جهانی 2018 عضو تیم ملی برزیل باشد.

به گزارش ایلنا، این مهاجم 28 ساله که در 24 بازی برای تیم چینی تیان‌جین کوان‌جیان 15 گل زده، از سال 2013 برای برزیل بازی نکرده است.

او کمک کرد که تیان‌جین در نخستین حضورش در سوپرلیگ چین با هدایت کاناوارو به رده سوم برسد و باور دارد که آمادگی و درخشش او از دید تیته، سرمربی برزیلی پنهان نمی‌ماند.

پاتو گفت: «در این فصل در حالی تمرین می‌کردم که به فکر تیم ملی برزیل بودم. برای این کار در باشگاه و خانه تمرینات بدنی اضافه داشتم. همیشه تلاش کردم که به تیم ملی برزیل برگردم و فکر می‌کنم در این فصل عملکرد خوبی داشتم. به باشگاه کمک کردم که به سطح بالاتری برسد و در رده‌ای قرار بگیرد که بالاتر از انتظار بود.»

پاتو یکی از بازیکنان برزیلی است که توانسته در چین بازیابی کند و هدفش را حضور در جام جهانی قرار داده. پائولینیو هم پس از حضور در فوتبال چین توانست به ترکیب اصلی بارسا برسد. پاتو اضافه کرد: «من سال خوبی داشتم و فکر می‌کنم فرصت‌های خوبی برایم فراهم شود؛ همانطور که برای جیل، تاردلی، رناتو و پائولینیو در چین اتفاق افتاد. فکر می‌کنم هنوز زمان زیادی تا جام جهانی باقی مانده و باید روی تمریناتم تمرکز داشته باشم. اگر این فرصت فراهم شود خیلی خوشحال خواهم شد. با تمام وجود تلاش می‌کنم که به تیم ملی برگردم. در همه بازی‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنم و کسی چه می‌داند، شاید فرصت بازگشت را به دست آورم. اگر در یک بازی دوستانه فرصت بازی پیدا کنم، می‌توانم توانایی‌هایم را به مربی تیم، تیته نشان بدهم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز