خبرگزاری کار ایران

دورتموند دوباره اوبامیانگ را مجازات کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۶۲

مایکل زورک مدیر ورزشی باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که این باشگاه مهاجم گابنی خود، پیر امریک اوبامیانگ را به خاطر مشکلات انضباطی‌اش بعد از تساوی بدون گل خانگی برابر ولفسبورگ، محروم کرده و برای وی جریمه‌ای نقدی در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، اوبامیانگ 28 ساله در این فصل 15 بازی در بوندس‌لیگا انجام داده و 13 گل هم به ثمر رسانده اما زمانی که فهرست بازیکنان دو تیم برای بازی یکشنبه‌ شب‌شان اعلام شد، در کمال تعجب جایی در فهرست زردپوشان وستفالن نداشت.

دورتموند با انتشار توئیتی کنار گذاشته شدن اوبامیانگ را به هوادارانش اطلاع داد اما توضیحی برای آن ارائه نکرد. با این حال نشریه بیلد آلمان ماجرا را توضیح داده و گزارش کرده است که دلیل کنار گذاشته شدن مهاجم گابنی از فهرست بازیکنان دورتموند در نخستین بازی این تیم در بوندس‌لیگا در سال 2018، شرکت نکردن او در یک جلسه توجیهی برای بازیکنان بعد از تمرینات روز قبل از بازی بوده است.

پیتر اشتوگر، سرمربی دورتموند هم این خبر را تأیید کرد و گفت: «جلسه مهمی داشتیم. وقتی او نمی‌خواهد عضوی از تیم ما باشد، بازیکنی دیگر جایش را می‌گیرد. او خیلی خلاصه گفت که این جلسه را فراموش کرده است اما همه ما می‌دانیم که اینطور نبوده است.»

زورک هم پس از بازی درباره تصمیم باشگاه دورتموند برای حذف اوبامیانگ از فهرست بازیکنان تیم گفت: «روز گذشته، بعد از تمرینات، اعضای تیم در کنار هم ناهار را صرف کردند و پس از آن یک جلسه توجیهی مهم داشتیم که نه فقط درباره بازی‌مان بلکه درباره مسائل عمومی بود، مانند اهداف مشترک‌مان و یکسری مسائل انضباطی و او در این جلسه شرکت نکرد. ما با او به طور جدی صحبت کردیم و در نهایت تصمیم به محرومیت او گرفتیم. با این حال مسلماً مجازات‌های نقدی هم برای او در نظر گرفته خواهد شد. فردا اما سرمربی تیم آماده استقبال از او در تمرینات خواهد بود.»

زورک در پاسخ به این سوال که آیا اوبامیانگ راه عثمان دمبله را برای تحت فشار قرار دادن باشگاه به منظور موافقت با فروش وی در پیش گرفته است، گفت: «من چیزی در این باره نمی‌دانم. ترجیح می‌دانم واقعیت‌ها را ببینم تا اینکه رو به حدس و گمان بیاورم، اگرچه من به این ماجرا باید با دیدی متفاوت نگاه کنم چون این نخستین مورد از چنین بی‌انضباطی‌هایی نیست.» اوبامیانگ در ماه نوامبر هم به صورت موقت محروم شده بود و زورک در آن زمان هم اعلام کرد که دلیل آن تصمیم باشگاه، مسائل انضباطی بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز