خبرگزاری کار ایران

ویسی - تارتار، دربی جنوب یا نبرد دست نداده‌ها!

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۸۷

دست ندادن ویسی و تارتار پس از پایان دیدار رفت دو تیم حرف و حدیث‌هایی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پارس جم جنوبی در هفته بیستم لیگ برتر در خانه میزبان استقلال خوزستان است و دو تیم در شرایط جدولی کاملا متفاوت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پارس جم در رتبه سوم جدول قرار دارد و استقلال خوزستان از انتهای جدول چنین جایگاهی دارد.

با این وجود شرایط دو تیم در دیدارهای اخیر شاید تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشد و نتایج نیم فصل دوم پارس جم که اثری از تیم آماده و خطرناک ابتدای فصل ندارد، نشان از این می‌دهد که شاهد اختلاف فاحشی در حال و روز دو تیم نخواهیم بود.

دربی دو تیم جنوبی کشورمان که یکی از خوزستان و دیگری از بوشهر هستند جذابیت‌های ذاتی خودش را دارد و در شرایطی برگزار خواهد شد که در دیدار رفت با وجود میزبانی استقلال خوزستان، شاگردان تارتار یک بر صفر نتیجه را به سود خود به پایان بردند.

در پایان آن دیدار سرمربیان دو تیم با یکدیگر دست ندادند تا این اتفاق سر و صدای زیادی ایجاد کند، هر چند هر دو مربی در صحبت‌های خود این موضوع را اتفاقی دانسته و اعلام کردند مشکلی با یکدیگر ندارند.

در هر صورت هر دو تیم شرایط نامناسبی دارند و نتایج نه چندان موفق بازی‌های اخیر نیاز آنها را به 3 امتیاز این مسابقه بیشتر می‌کند، جایی که پارسی ها باید در خانه پیروز شوند و استقلالی‌های جنوب به دنبال جبران شکست بازی رفت باشند.

باید دید این دو سرمربی جوان هم نسل در تقابل خود چکار خواهند کرد.

این دیدار روز پنجشنبه و از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز