خبرگزاری کار ایران

آس: کریستیانو می‌خواهد به منچستر یونایتد برود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۹۶

نشریه مطرح اسپانیایی ادعا کرد که ستاره پرتغالی رئال مادرید به تیم سابق بازمی‌گردد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، کریستیانو می‌خواهد رئال مادرید را ترک کند. او احساس می‌کند با وعده‌های فلورنتینو پرز پس از تمدید قرارداد فریب خورده است. اکنون اولویت او روی بازگشت به منچستریوتایتد متمرکز شده و اولدترافورد گزینه مناسبی برای ادامه دوران حرفه‌ای اوست.

در باشگاه انگلیسی، جایی که او از سال 2003 تا پیوستن به رئال مادرید در سال 2009 حضور داشت و همچنین اولین توپ طلایش را کسب کرد، آنها او را آرزو می‌کنند.

وضعیت حال حاضر رونالدو تضمین می‌کند که او کاملا مایوس شده زیرا فکر می‌کند فریب خورده است. پس از نمایش قوی رونالدو در فینال کاردیف مقابل یوونتوس او پیشنهاد تمدید قرارداد و بهبود شرایط را از رئیس باشگاه دریافت کرد.

با این حال رونالدو با گذشته چندماه از این ماجرا چندین بار برای توجه با آنها تماس گرفت. او پس از برنده شدن پنجمین توپ طلا گفت: می‌خواهم در صورت امکان همکاری با رئال مادرید را ادامه بدهم. او بار دیگر در این باره صحبت کرده بود: در صورت امکان می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم اما این موضوع به من بستگی ندارد چون رئیس باشگاه نیستم.

رونالدو با وجود کسب عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید هرگز رابطه مناسبی با پرز نداشته و همیشه در طول مذاکرات با او به مشکل مواجه شد. 

دلیل اساسی ستاره پرتغالی دستمزد کم اوست. رونالدو سه توپ طلای اخیر را کسب کرده و در مجموع با لیونل مسی برابری می‌کند. با این حال این عناوین به او کمک نکرده که یکی از سه ورزشکار برتر جهان در کسب دستمزد باشد. در رتبه بندی بیشترین دستمزدهای بازیکنان فوتبال رونالدو با دریافت سالانه 21 میلیون یورو رتبه پنجم را در اختیار دارد اما این مقدار از دریافتی نیمار و لیونل مسی دور است.

مسی 50 میلیون و نیمار حدود 36 میلیون سالانه دستمزد دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز