خبرگزاری کار ایران

احساس کردم نبودم بیشتر به نفع تیم است

حسین بادامکی: از مصاحبه عنایتی تعجب کردم؛ به او گفته بودم جدا می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۵۲

هافبک مشکی‌پوشان در مورد جدایی از این تیم صحبت کرد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی از مشکی‌پوشان و فسخ قراردادش با این باشگاه اظهار داشت: دلیل خاصی برای جدایی نداشتم و تنها می‌توانم این را بگویم که احساس کردم در نبودم بیشتر می‌توانم به تیم کمک کنم و عدم حضورم مفیدتر از حضورم در تیم بود و برای همین تمصمی به جدایی گرفتم.

وی در مورد اینکه عنایتی نسبت به جدایی او ابراز بی‌اطلاعی کرده بود گفت: من روز شنبه با عنایتی صحبت کردم و اعلام کردم که قصد جدایی دارم و حالا نمی‌دانم چطور گفته است که نسبت به این موضوع بی‌اطلاع بوده است. با آقای عباسی هم صحبت کردم و از من تشکر کرد و گفت دوست ندارد جدا شوم ولی در نهایت همانطور که گفتم احساس کردم نبودم در این شرایط بهتر است.

هافبک با تجربه فوتبال در مورد آینده فوتبالی‌اش عنوان کرد: همانطور که عنایتی گفته است من از تیمی پیشنهاد ندارم و روز آخر نقل و انتقالات هم هست و فرصت این را ندارم که با جایی وارد مذاکره شوم. قصد خداحافظی ندارم ولی با این شرایط تیمی هم برایم وجود ندارد. من به خاطر کمک به تیم جدا شدم و به بقیه‌اش فکر نکردم.

عنایتی در مورد خریدهای جدید مشکی‌پوشان گفت: امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. از آمدن دهنوی هم خوشحال شدم و خودم پیش از این برای آمدن او اقدام کردم که به توافق نرسیدند ولی روز گذشته شنیدیم قرارداد بسته و خوشحال شدم.

بادامکی در مورد ماندن مشکی‌پوشان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکی‌پوشان سقوط نکند و اطمینان دارم این اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز