خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم

عاشوری: داور مانع از رسیدن ما به 3 امتیاز بازی با گسترش فولاد شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۸۵۲

هافبک فولاد از نتایج این تیم و تساوی مقابل گسترش فولاد صحبت کرد.

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط فولاد اظهار داشت: تیم در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد و بازیکنان روحیه بالایی در تمرینات و بازی‌ها از خودشان نشان می‌دهند و رفاقت و صمیمیتی که در تیم وجود دارد به موفقیت ما کمک می‌کند. در حال حاضر هم سخت تمرین می‌کنیم و آماده بازی با پیکان می‌شویم.

وی در مورد دیدار با گسترش فولاد عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و با اینکه میهمان بودیم برای برد به زمین رفتیم. در ابتدا هم از حریف پیش افتادیم ولی در نهایت بدشانسی و البته اشتباهات داوری باعث شد 3 امتیاز را نگیریم. روی گل گسترش فولاد در وسط زمین خطا شد که فکر می‌کردم داور بازیکن را اخراج می‌کند ولی ادامه بازی را اعلام کرد و همان توپ رفت توی دروازه. در دقیقه 90 هم بازیکن آنها در نقش دروازه‌بان حاضر شد و توپ را با دست گرفت و حتی خودش هم اعتراف کرد به این کار ولی در نهایت 2 امتیاز از دست دادیم.

هافبک فولاد در مورد حضور فولاد در جایگاه دوم جدول گفت: ما تیم یک دست و هماهنگی داریم که در هفته‌های اول تازه کنار هم جمع شده بودیم و این هماهنگی نیاز به زمان داشت. مصدومیت‌ها هم آن اوایل به روند ما ضربه زد و همین موضوع باعث شد نتوانیم خوب شروع کنیم ولی در ادامه هرچه جلوتر رفتیم عیارمان را نشان دادیم و به جایگاه واقعی‌مان نزدیک‌تر شدیم. در حال حاضر هم متاسفانه در دو بازی اخیر 4 امتیازی که مستحقش بودیم را از دست دادیم ولی تلاش می‌کنیم از هفته‌های آینده جبران کنیم.

عاشوری در مورد تغییرات فولاد در نیم فصل خاطرنشان کرد: حسن بیت‌سعید به جمع ما اضافه شده که خرید خوبی بود و در اهواز بهتر می‌تواند توانایی‌های خودش را نشان دهد. ما چند سال همبازی بودیم و شناخت خوبی از هم داریم و همین به تبدیل شدنمان به یک تیم خوب کمک می‌کند.

وی در پایان با اشاره به بازی با پیکان در هفته بیستم گفت: پیکان تیم خوبی است ولی چند هفته است نتیجه نمی‌گیرد. ما باید از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم و نتایج دیدارهای اخیرمان را جبران کنیم و حتما نیاز به 3 امتیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز