خبرگزاری کار ایران

معاون ورزش قهرمانی فدراسیون جانبازان و معلولین اعلام کرد:

اول اسفند آخرین مهلت ارائه لیست بلند ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۸۲۲

معاون ورزش قهرمانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اول اسفند را به عنوان آخرین فرصت ارائه لیست بلند ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اعلام کرد.

به گزارش ایلنا معاون ورزش قهرمانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اول اسفند را به عنوان آخرین فرصت ارائه لیست بلند ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اعلام کرد.

 محمدرضا گلشنی، در این خصوص گفت: بر اساس مکاتبات کمیته ملی پارالمپیک و به دنبال آن درخواست معاونت ورزش قهرمانی، انجمن‌هایی که در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا نماینده خواهند داشت باید نسبت به معرفی ورزشکاران در لیست بلند و همینطور کادر فنی مورد نظر تا اول اسفند ماه اقدام کنند و مدارک درخواست شده را نیز ارائه دهند.

بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در رشته‌های دوومیدانی، شنا، تیراندازی با کمان، تیراندازی، وزنه‌برداری، بسکتبال با ویلچر، بدمینتون، بوچیا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر و شمشیر بازی برگزار می‌شود و کاروان ایران نیز بر اساس اولولیت‌های مد نظر نسبت به اعزام ورزشکاران در رشته های یاد شده اقدام خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز