خبرگزاری کار ایران

نا امید کننده مثل قربانی؛ شفر وارد عمل می شود!

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۱۱

علی قربانی بازهم استقلالی ها را نا امید کرد.

به گزارش ایلنا، در واپسین دقایق بازی فرصتی نصیب علی قربانی شد که مبتدی ترین بازیکنان فوتبال هم با یک بغل پای ساده آن را به گل تبدیل می‌کردند اما این بازیکن که پول حرفه‌ای می‌گیرد ضربه ناامید کننده‌ای به توپ زد و استقلال را از یک برد بزرگ محروم کرد.

شاید به زعم برخی کارشناسان، سایپا به دلیل موقعیت‌های متعددی که به دست آورد، مستحق باخت نبود و حتی به زعم برخی می‌توانست برنده این بازی هم باشد اما اگر مهاجم استقلال هم قدر موقعیت طلایی آخر بازی را می‌دانست بی شک استقلال می‌توانست 3 امتیاز با ارزش دیگر به امتیازهای خود بیفزاید.

قربانی نظیر همین صحنه را در بازی با تراکتورسازی هم تکرار کرده بود. او آنجا نیز در دقایق پایانی نتوانست موقعیت بزرگی که نصیبش شده بود را به گل تبدیل کند و آنجا هم ضربه ناامید کننده‌ای را به توپ زد. بدون شک علی قربانی با این روند نمی‌تواند به بازی در استقلال امیدوار باشد و شکی نیست که وینفرد شفر را مجبور می‌کند در هفته‌های آتی در انتخاب ترکیب استقلال تجدید نظر کرده و از بازیکنان دیگری بهره بگیرد. استقلال در این هفته‌ها که نسبت به هفته‌های آغازین لیگ بهتر نتیجه می‌گیرد عمیقا از جانب چنین بازیکنانی لطمه خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز