خبرگزاری کار ایران

شرایط ما و لمار شبیه لیورپول و کوتینیو است

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۹۵

لئوناردو ژاردیم مربی موناکو قبلا گفته بود انتظار فروش توماس لمار را از سوی باشگاهش ندارد اما حالا اعتراف کرده اگر پیشنهادی نجومی برای این بازیکن ارائه شود، باشگاه نمی‌تواند آن را رد کند.

به گزارش ایلنا، در هفته‌های اخیر شایعاتی درباره انتقال بازیکن تیم ملی فرانسه به لیورپول و آرسنال مطرح شده و اگرچه مربی پرتغالی می‌خواهد بازیکن 22 ساله را تا جای ممکن نگه دارد، اما از واقعیت‌های مالی فوتبال مدرن به خوبی آگاه است.

موناکو در تابستان هم درباره کیلیان امباپه در موقعیت مشابهی قرار گرفت، مهاجم جوان به صورت قرضی به پاری‌سن‌ژرمن رفت و احتمالا در پایان فصل با 145 میلیون یورو این قرارداد دایمی می‌شود.

ژاردیم به نمونه لیورپول اشاره کرد که با قاطعیت از فروش فیلیپه کوتینیو خودداری می‌کرد اما وقتی پیشنهاد 120 میلیون یورویی بارسلونا را دریافت کرد، چاره‌ای جز تسلیم نداشت: «می‌دانید این بازار چقدر می‌تواند دیوانه کننده باشد. اتفاقاتی ممکن است بیفتد که حتی تیمی مثل موناکو هم نمی‌تواند نه بگوید. برای لیورپول همین اتفاق افتاد. این روزها ارقام بسیار بالا است و خیلی سریع ممکن است نظرها عوض شود. چیزی که امروز می‌گویم شاید فردا متفاوت باشد. من می‌خواهم لمار را نگه دارم، اگر 10 سال اینجا باشم می‌خواهم تا آخر او بماند. او جوان است، می‌تواند یک دهه بدرخشد. کیفیت بالایی دارد و من خیلی دوستش دارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز