خبرگزاری کار ایران

یک امتیاز در آبادان برای ما بد نبود؛

لطفی: پرسپولیس دو سال دیگر هم قهرمان می‎‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۴۶۳

هافبک پارس جنوبی جم با شرایط فعلی پرسپولیس پیش بینی کرد که قهرمانی دو سال آینده لیگ برتر در اختیار شاگردان برانکو ایوانکوویچ باشد.

مجتبی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تساوی روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی از دو تیم در زمین شاهد بودیم و هم ما و هم صنعت نفت آبادان به دنبال پیروزی بودیم. تساوی از نظر من به درد هیچکدام یک از تیم‌ها نمی‌خورد همین باعث شد تا بازی خوبی در زمین اجرا شود. 

او ادامه داد: متاسفانه روی صحنه که تمرکز کافی نداشتیم گل تساوی را دریافت کردیم. یک امتیاز در آبادان بد نبود ولی خیلی راحت سه امتیاز را از دست دادیم. فعلا روی دور بدشانسی هستیم و امید داریم به زودی این دوران به پایان برسد. ما تمام تلاشمان را اجرا کردیم و راه نفوذها را بسته بودیم. کمترین نقص را داشتیم اما طبیعی است که در فوتبال اتفاقاتی برخلاف جریان بازی پیش بیاید. 

مدافع پارس جنوبی درباره غیبت مصدومان گفت: با نظر کادرفنی سینگ و زوبیدی در این دیدار غایب بودند تا برای بازی‌های سختی که پیش رو داریم به آمادگی کامل برسند. 

لطفی درخصوص بازی‌های پیش روی پارس جنوبی اظهار داشت: به غیر از بازی‌ هفته آینده مقابل استقلال خوزستان مسابقات سخت ما آغاز می‌شود. باید با پدیده، سایپا، ذوب آهن و تراکتورسازی رو به رو شویم. ما اگر بازی دیروز را برنده می‌شدیم به رده دوم می‌رسیدیم و بالاتر از فولاد قرار می‌گرفتیم.

هافبک پارس درباره اختلاف امتیازی با صدر جدول رده بندی که هفته‌های اخیر در اختیار پرسپولیس است، عنوان کرد: پرسپولیس تیم بسیار سرحالی است و آنها بسیار شرایط خوبی دارند. فاصله امتیازی آنها به نوعی است که اگر بخواهند سه بازی متوالی شکست بخورند بازهم در صدر جدول قرار دارند. به نوعی کسی نمی‌تواند جلوی این پرسپولیس را بگیرد و دوسال است این تیم در اختیار برانکو است و اسکلت تیم را حفظ کرده؛ حالا هم قراردادش را تمدید کرده و با این شرایط قهرمانی دو سال دیگر هم برای پرسپولیس است. ما تلاشمان را ادامه می‌دهیم و با این سطح فنی که داریم امیدواریم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به دست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز