خبرگزاری کار ایران

دوراندیشی می‌کنیم تا جام در خوزستان بماند

ویسی: نباید گل امروزمان را لوث کنند/ امروز باید برنده می‌شدیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۹۶۶

سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پدیده مشهد عنوان کرد: ما دقیقاً از نقطه‌ای که آنها پیش از این گل خورده بودند، به گل رسیدیم و روی آن کار کرده بودیم. نباید گلی که ما زده بودیم را لوث کنند و بگویند اشتباه خودمان بود.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر با یک گل پدیده مشهد را شکست داد و عبداله ویسی در نشست خبری پس از این بازی گفت: در ابتدا به تماشاگرانمان تبریک می‌گویم که سنگ تمام گذاشتند. بازی از نظر فنی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول کنترل بازی در دست ما بود.از تمام مسئولانی که در فصل نقل و انتقالات به ما کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم. اضافه شدن یعقوب کریمی، محمد شریفی و کلاه‌کج می‌تواند آینده تیم ما را بهتر کند. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم مثل امروز جنگنده بازی کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره رویارویی با خونه به خونه در جام حذفی، گفت: ما برای جام حذفی هم دوراندیشی می‌کنیم تا جام در خوزستان بماند. ابتدا امیدوارم دو تیم خوزستانی به فینال برسند و دوم اینکه اگر این طور نشد، جام به استقلال خوزستان تعلق بگیرد.

ویسی ادامه داد: بازی‌سازی یعنی توپ از دفاع به هافبک‌ها و بعد به حمله برسد. استرسی که در ساق بچه‌های ما بود اجازه نمی‌داد خوب بازی کنیم و گل می‌خوردیم. با کم شدن این فشارها و استرس نتایج بهتری می‌گیریم. تیم حریف بازیکنان بزرگی داشت اما 6 امتیازی که از دست داده بودند روح و روانشان را خراب کرده بود. امروز ما باید برنده می‌شدیم که اینطور هم شد. اینکه بخواهیم بعد از بازی تیم حریف را دست کم بگیریم و حرف بزنیم خوب نیست. تا تیمی اشتباه نکند، گلی زده نمی‌شود. ما دقیقاً از نقطه‌ای که آنها پیش از این گل خورده بودند، به گل رسیدیم و روی آن کار کرده بودیم. نباید گلی که ما زده بودیم را لوث کنند و بگویند اشتباه خودمان بود.

ویسی در مورد عملکرد داوری در بازی برابر پدیده، گفت: بعد از بازی هیچ وقت به داوری اعتراض نمی‌کنم در بدترین شرایطی هم که داشتیم و 4 یا 6 گل هم خورده‌ایم چیزی در مورد داوری نگفتیم.

وی در مورد اخراج مکوندی، دستیارش، به دلیل اعتراض به داور گفت: او استحقاق اخراج را نداشت و نمی‌دانم چرا داور این کار را کرد. او روی خطا اعتراض داشت نه آفساید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز