خبرگزاری کار ایران

مصدومیت باعث شد تیم ملی را از دست بدهم

پورقاز: نمی‌توانیم قول پیروزی در دربی بدهیم/ سپاهان به جایگاه واقعی برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۶۶۶

مدافع سپاهان از شرایط خودش و همچنین دیدار حساس مقابل ذوب‌آهن می‌گوید

عزت‌الله پورقاز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط سپاهان اظهار داشت: تیم اوضاع خیلی خوبی دارد و تمرینات منظمی انجام می‌دهیم تا آماده بازی حساس روز جمعه شویم و امیدوارم بتوانیم با دست پر از زمین خارج شده و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی در مورد بازی با ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آنها هم مثل ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته اند و کار سختی مقابل آنها داریم ولی روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم و نکات خوبی که توسط کادرفنی به ما گوشزد شده به کارمان خواهد آمد تا به امید خدا با یک نتیجه خوب بازی را به پایان برسانیم.

مدافع سپاهان در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی عنوان کرد: نمی‌توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد و تنها می‌توانیم به هواداران سپاهان قول بدهم بهترین بازی‌مان را انجام می‌دهیم و در زمین کم نخواهیم گذاشت و بقیه‌اش بستگی به اتفاقاتی دارد که در زمین می‌افتد.

پورقاز با اشاره به شرایط خودش بعد از مصدومیت هم گفت: یک مصدومیت بد موقع سراغم آمد و 3 ماه از میادین دور بودم و نتوانستم به تیمم کمک کنم ولی خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی دارم و هفته به هفته هم بهتر می‌شوم و امیدوارم دیگر درگیر چنین شرایطی نشوم.

وی در مورد دور ماندنش از تیم ملی هم عنوان کرد: این هم از زیان‌هایی است که بابت مصدومیتم دیدم و وقتی بازیکنی از شرایط بازی دور می‌شود این مسائل طبیعی است. به هر حال تلاشم را می‌کنم بهترین بازی‌های خودم را در ترکیب سپاهان انجام شوم و دوباره اعتماد کی‌روش را برای حضور در تیم ملی جلب کنم.

مدافع سپاهان با اشاره به وضعیت سپاهان در جدول گفت: نیم فصل اول شرایط بدی داشتیم و متاسفانه نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم ولی در نیم فصل دوم عزممان جزم شده است تا بتوانیم با جبران نتایج سپاهان را به جایگاهی که در خور نامش است برسانیم. سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر است و باید جایگاهی در خور نامش داشته باشد.

پورقاز در ادامه با اشاره به مصاحبه‌های کرانچار در نیم فصل نخست که یکی از دلایل ضعف خط دفاعی تیم را نبود او عنوان کرده بود اظهار داشت: کرانچار به من لطف دارد و امیدوارم حالا که مصدومیتم رفع شده است بتوانم در خدمت سپاهان باشم و بازی‌های خوبی در ترکیب تیم داشته باشم.

وی با اشاره به عملکرد ابراهیم عالمه، گلر جدید تیم گفت: دروازه‌بان خوبی است و ما در نیم فصل اول مشکل زیادی در این پست داشتیم و امیدوارم عالمه بتواند همانطور که در این 2 بازی نشان داده عملکرد خوبی در ترکیب داشته باشد.

مدافع سپاهان در پایان در مورد جایگاه مورد نظر سپاهان در پایان فصل گفت: ما هفته به هفته جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم در هر بازی با دست پر خارج شویم ولی در هر صورت باید حداقل سهمیه را کسب کنیم و امیدوارم به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز