خبرگزاری کار ایران

با رفتن ارسلان مطهری به تراکتورسازی؛

تکلیف آل‌کثیر چه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۴۲۰

مهاجم جدایی طلب نفت تهران در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته ارسلان مطهری پس از توافق با تراکتورسازی تبریز به این تیم پیوست تا مهاجم مورد نظر گل‌محمدی برای حل معادلات خط حمله این تیم مشخص شود.

با تراکتوری شدن مطهری به نوعی می‌توان گفت پرونده مذاکره این باشگاه با سجاد شهباززاده و عیسی آل‌کثیر بسته شده است و دیگر شاهد حضور این دو بازیکن در تبریز نخواهیم بود.

در این میان شهباززاده از ابتدا هم تمایل چندانی برای رفتن به تبریز نداشت و تلاشش بر ماندن در استقلال بود ولی آل‌کثیر تلاش زیادی برای جدا شدن از نفت و رفتن به تراکتورسازی داشت و علاقه زیادی داشت که به این تیم برود.

در حال حاضر و پس از منتفی شدن حضور آل‌کثیر در تراکتورسازی، جدی‌ترین پیشنهاد او از ذوب‌آهن است و ممکن است مهاجم نفتی‌ها شاگرد قلعه‌نویی شود ولی مساله اینجاست که او هنوز نتوانسته مسئولان باشگاه را برای رفتن متقاعد کن و یکی از دلایلی که تراکتوری‌ها قید وی را زدند هم همین است.

باید دید در فرصت باقی‌مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی، مهاجم نفت موفق به جدایی و رفتن به تیم دیگری خواهد شد یا باید در جمع شاگردان افاضلی باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز