خبرگزاری کار ایران

پا پس نمی‌کشم و هدفمان لیگ قهرمانان آسیاست؛

حمدی نژاد: باید به فدراسیون پول بدهیم تا حکم دریافت کنیم؛ همه چیز آشفته است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۷۲

هافبک پارس جنوبی جم درباره طلبش از باشگاه نفت تهران گفت: ما باید به فدراسیون برویم و پول بدهیم تا حکم دریافت کنیم! اگر پول داشتم که شکایت نمی‌کردم. نمی‌دانیم و همه چیز در این فوتبال آشفته است.

وحید حمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شروع پارس جنوبی جم در رقابت‌های نیم فصل دوم گفت: تیم ها در نیم فصل دوم تقویت می‌شوند و امتیازگیری سخت می‌شود. ما در بازی هفته پیش خیلی هم خوب کار کردیم فقط شانس با ما یار نبود. ما در ادامه راه با بازی که برابر سپاهان انجام دادیم بازی کنیم می‌توانیم خودمان را بیشتر اثبات کنیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. از هفته‌های آینده به خواسته کادرفنی برسیم. 

حمدی نژاد درباره دیدار مقابل صنعت نفت آبادان و اردویی که در تهران برپا کرده‌اند، اظهار داشت: قطعا بازی سختی داریم و آنها نشان داده‌اند که تیم بسیار خوبی را روانه میدان کرده‌اند. برای تیم ما فرقی نمی‌کند و تیمی که از اول خوب کار کرده و دوست دارد بالای جدول باشد و سهیمه آسیا را بگیرد،پاس پس نمی‌کشد و به لطف خدا به بازی‌های خوبمان ادامه می‌دهیم. آنها میزبان هستند و اگر بخواهیم جایگاه را حفظ سه امتیاز این بازی بسیار حیاتی خواهد بود.

هافبک پارس جنوبی درباره فرصت کم حضورش در ترکیب اصلی جمی‌ها عنوان کرد: وقتی به پارس آمدم کسی به من نگفت که 100درصد در ترکیب هستم و با شناختی که از آقای تارتار داشتم می‌دانستم حقش را می‌گیرد و به او اعتماد می‌کند تا در ترکیب باشد. خداراشکر در بازی مقابل سپاهان حضور داشتم و اینکه بتوانم دستورات کادرفنی را جلب کنیم برای من کافی است.

کاپیتان سابق نفت تهران درباره طلبش از باشگاه تهرانی گفت: متاسفانه هنوز تماسی از سوی مالکان جدید با ما نداشتند و باید منتظر بمانیم که مسئولان چه قراردادی امضا کرده‌اند. متاسفانه امروز در اداره مالیات حاضر شدم و برای پولی که هنوز نگرفته‌ام عدله مطرح کردم و وضعیت خسته کننده است. به آنها گفتم که پول نگرفتم و چرا باید مالیات بدهم؟ چرا فدراسیون فوتبال و اداره مالیات همکاری نمی‌کنند که بازیکن تکلیفش مشخص شود؟ یک مشکل دیگر هم وجود دارد. ما باید به فدراسیون برویم و پول بدهیم تا حکم دریافت کنیم! اگر پول داشتم که شکایت نمی‌کردم. نمی‌دانیم و همه چیز در این فوتبال آشفته است. از مسئولان فدراسیون اداره مالیات می‌خواهیم راهی پیش روی ما بگذارند چون هرساله این مشکل وجود دارد و تا چند روز دیگر حسابم بسته می‌شود چون مطالباتم از نفت را دریافت نکرده‌ام و باید مالیات پرداخت کنم. فوتبال فقط همان قاب تلویزیون شده و بقیه هم به به و چه چه می‌کنند که فلان بازیکن پولش را گرفته. خبری از این چیزها نیست و کسی هم رسیدگی نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز