خبرگزاری کار ایران

راه زیادی تا قهرمانی داریم

نعمتی: طارمی خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید/ به پرسپولیس آمدم تا به تیم ملی دعوت شوم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۰۴

هافبک جوان پرسپولیس از جدایی هم‌تیمی‌اش و حضور در ترکیب سرخپوشان تهرانی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیامک نعمتی با درخشش در پیکان تهران نظر برانکو ایوانکوویچ را جلب مرد و یکی از خریدهای تابستانی این فصل پرسپولیس بود. هافبک جوان اما فرصت کمی در نیم فصل اول برای حضور در ترکیب اصلی به دست آورد و اکثرا نیمکت نشین بود. با نعمتی درباره بازی دشوار مقابل نفت تهران، شرایطش در پرسپولیس و جدایی همبازی‌اش، مهدی طارمی، همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

* اولین بازی در نیم فصل دوم مقابل نفت به تساوی دست پیدا کردید.

بازی با نفت برای تیم ما بازی خوبی نبود چون آقای افاضلی به خوبی تیم ما را می‌شناختند. همه راه های نفوذ بسته بود و آنها با تاکتیکی که داشتند به خواسته‌شان که یک امتیاز بود رسیدند. در ضمن اینکه هواداران نبودند و در کل روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم.

* نظرت راجع به قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم چیست؟

اگر ما فکر کنیم که کار از این هفته تمام شده قطعا قهرمانی را از دست می‌دهیم. درست است که در صدر جدول فاصله زیادی با سایر تیم‌ها داریم اما برای قهرمانی راه زیادی باقی مانده است. با قدرت برای برد در هر بازی آماده می‌شویم که این فصل هم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

* در پیکان خوب درخشیدی اما حضور کم‌رنگی در ترکیب پرسپولیس داشتی.

در پیکان آقای جلالی به من فضای زیادی دادند و در اکثر بازی‌ها حضور داشتم. به نوعی روی دور بودم و مربی هم از من راضی بود. ولی در پرسپولیس اینطور نبوده و فعلا نتوانستم بازی‌های زیادی انجام بدهم. ان شاءالله در نیم فصل دوم بیشتر بتوانم به تیم کمک کنم و از موقعیت‌ها بیشترین استفاده را ببرم که گلزنی کنم و بهتر و بهتر شوم.

* در حال حاضر شرایط خودت چگونه است؟

خداراشکر شرایط بدنی‌ام حتی از فصل قبل هم آماده تر است و ان شاءالله در بازی‌های آینده هم بتوانم به خواسته ام دست پیدا کنم.

* مهدی طارمی با پیشنهاد خوب الغرافه لیگ قطر را انتخاب کرد و از پرسپولیس جدا شد.

طارمی خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و همینطور تیم هم خیلی به او کمک کرد. امیدوارم هرکجا که هست مانند پرسپولیس، حتی بهتر از اینجا بدرخشد. چون لیاقت او بیشتر از این هاست و بازیکن خوب و بااخلاقی است.

* شایعاتی وجود داشت که قصد داری از پرسپولیس بروی.

قصد نداشتم از پرسپولیس بروم. پیشنهادهایی وجود داشت که به طور رسمی در ماه‌های به باشگاه پرسپولیس رسید و باشگاه با آنها مخالفت کرد.

* پرسپولیس در حال حاضر هفت بازیکن ملی پوش دارد، علاقه داری جدیدترین ملی پوش این تیم باشی؟

به پرسپولیس آمدم تا بیشتر دیده شوم و به تیم ملی دعوت شوم. ولی در نیم فصل اول آن فضا به من داده نشد که بتوانم به خوبی خودم را نشان بدهم. ان شاءالله بتوانم در نیم فصل دوم جبران کنم و بیشتر دیده شوم؛ با اینکه دعوت به تیم ملی خیلی سخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز