خبرگزاری کار ایران

مقابل سایپا ۳ امتیاز را می خواهیم

اسماعیلی: در استقلال هیچ‌کس نمی‌تواند کم‌کاری کند / دوست دارم جلوی اینیستا بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۹۹۱

هافبک استقلال تهران گفت: واقعا مردم تبریز عجیب و غریب تراکتور را تشویق می‌کنند. جو خیلی سنگین بود. تبریز همیشه همین‌گونه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرشید اسماعیلی این روزها یکی از مهره‌های یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال است و به اصطلاح هروقت این تیم به مشکل می‌خورد، فرشید گره‌گشای تیم در زمین می‌شود. با اسماعیلی درخصوص جو ورزشگاه تبریز، شانس حضورش در تیم‌ملی در سال جام‌جهانی و همچنین زلزله و برخورد با آن همکلام شدیم.

درخصوص تساوی مقابل تراکتور صحبت کن.

همان‌طور که پیش بینی می‌کردیم بازی در تبریز سخت است. با این همه هواداری که آنها دارند و همیشه دنبال سه امتیاز هستند، دشوار بود و همین‌طور هم که تراکتور را آنالیز کرده بودیم، آنها نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی در تیم‌شان به وجود آمده بود. بازی را خوب شروع کردیم. نیمه اول می‌توانستیم به گل هم برسیم اما به نظر من در کل تساوی عادلانه بود.

اما شما دقیقه 90 موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادید.

البته آنها هم یک موقعیت خوب گلزنی داشتند که توپ به تیر دروازه ما برخورد کرد. در کل همان‌طور که گفتم مساوی بهترین نتیجه در تبریز بود.

جو ورزشگاه چطور بود؟

واقعا مردم تبریز عجیب و غریب تراکتور را تشویق می‌کنند. جو خیلی سنگین بود. تبریز همیشه همین‌گونه است.

قبول داری این روزها یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال هستی؟

من همیشه سعی می‌کنم برای تیم استقلال خوب بازی کنم. در استقلال هیچ‌کس نمی‌تواند کم‌کاری کند چون همیشه او تو انتظار دارند بهترین باشی به همین دلیل همیشه تلاش می‌کنم در تمرینات خوب باشم تا بتوانم در بازی هم همین روند را ادامه دهم.

خیلی‌ها می‌گویند مهره شانس استقلالی. یعنی هر وقت استقلال در زمین به مشکل می‌خورد به اصطلاح کار را برای تیم درمی‌آوری.

استقلال تیم بزرگی است و باید تلاش کنی تا در آن به یکی از مهره‌های ثابت تیم تبدیل شوی. من چه 10 دقیقه و چه 90 دقیقه در زمین باشم سعی می‌کنم کارم را به نحو احسن انجام دهم.

در دو، سه سال اخیر در این همه بازیکن شاخص تو مهره ثابت تیم هستی.

خیلی‌ها این جمله را به من گفته‌اند. همیشه در پست من بهترین بازیکنان حضور داشتند من هم تلاش می‌کنم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم. ثابت بازی کردن در استقلال نیاز به تمرین دارد و همیشه باید آماده باشی.

امسال سال جام‌جهانی است. فکر می‌کنی در لیست نهایی کی‌روش باشی؟

همان‌طور که می‌دانید جام‌جهانی خیلی مهم است از مسی و رونالدو و خیلی از بازیکنان دیگر دوست دارند تا در جام‌جهانی بازی کنند. من هم دوست دارم به تیم ملی کمک کنم. این آرزوی هر بازیکنی است.

دوست داری در جام‌جهانی مقابل رونالدو بازی کنی؟

من به مسی خیلی علاقه دارم اما جلوی رونالدو بازی کردن هم افتخار بزرگی است ولی خودم دوست دارم جلوی اینیستا بازی کنم.

هفت نفر از استقلال به تیم‌ملی دعوت شدند.

این نظر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی است من هم تلاش می‌کنم بهتر باشم تا بتوانم در دید کی‌روش باشم.

اختلاف زیادی با صدر جدول دارید. به نظرت می‌توان این اختلاف را جبران کرد؟

در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. چه کسی فکر می‌کرد پرسپولیس جلوی نفت تهران به تساوی برسد و خیلی از نتایج دیگر؛ هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ مانده تازه هفته دوم دور برگشت است. یک زمانی یادم است استقلال 24 هفته در صدر بود اما در نهایت قهرمانی را از دست داد.

خیلی‌ها می‌گویند اسماعیل خیلی شوخ است و رابطه خوبی با بازیکنان دارد.

چکار کنم این اخلاقم است. دوست دارم رابطه خوبی با بازیکنان داشته باشم. 

شایعه شده زمان زلزله نترسیدی!

چرا، ترسیدم (خنده) اما به خودم گفتم زمان زلزله نمی‌توانم کاری کنم یعنی فرار کنم. در زلزله دوم سعی کردم همانجا بنشینم و گفتم اگر ریخت هم بگذار این اتفاق بیفتد چون کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. فقط باید بایستی و منتظر باشی تا سقف روی سرت خراب شود.

و سوال آخر در دور رفت به سایپا باختید. جمعه مقابل همین تیم بازی دارید. پیش‌بینی‌ات چیست؟

بازی رفت را باختیم و برای جبران آن نتیجه به زمین می‌رویم. تیم سایپا تیم خیلی جوانی است چون علی‌آقا اعتقاد به بازیکنان جوان و باانگیزه دارد. مهره‌های خیلی خوبی دارند؛ هم تکنیکی و هم سرعتی. اما ما به این چیزها توجه نمی‌کنیم. فقط دنبال برد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز