خبرگزاری کار ایران

مشکی پوشان به دنبال هت تریک مقابل پرسپولیس بی پلی میکر/ روز تسویه حساب عنایتی از راه رسید؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۹۲۳

پرسپولیس در دو تقابل اخیر در برابر مشکی پوشان به بردی نرسیده است.

به گزارش ایلنا، بازی تیمهای مشکی پوشان دیار خراسان و پرسپولیس آ؛ازگر روز دوم هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر ایران خواهد بود.

شاگردان رضا عنایتی که این روزها نمایش قابل قبولی داشته اند باید در ورزشگاه ثامن مشهد از پرسپولیس برانکو پذیرایی کنند. سرخپوشان تهرانی با چالش نداشتن پلی میکر روبرو هستند. محسن مسلمان و بشار رسن به دلایل مختلف قادر به همراهی سرخ ها در مشهد نیستند و به همین دلیل کار تیم برانکو برای گرفتن سه امتیاز سخت و دشوار است.

مشکی پوشان در آخرین بازی خانگی خود با دو گل سپیدرود را از پیش رو برداشت و حالا آنها با روحیه ای فراوان برای ثبت سومین بزای بدون برد پرسپولیس مقابل شان تلاش می کنند. هفته سی ام لیگ شانزدهم و هفته چهارم لیگ جاری، بازی هایی بودند که پرسپولیس مقابل مشکی پوشان برنده نشد و یک باخت و یک مساوی برایش به ارمغان آمد.

از تقابل های جالب این مسابقه می توان به رویارویی عنایتی و برانکو اشاره کرد. در سال هایی که عنایتی در لیگ برتر آقای گل می شد برانکو اعتقاد چندانی به او نداشت و به علی دایی پا به سن گذاشته اعتماد داشت. حالا حدود 12 سال از آن روزها می گذرد و عنایتی به دنبال نوعی تسویه حساب خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز