خبرگزاری کار ایران

سنگ‌اندازی باشگاه برزیلی در خصوص گلر تراکتور؛

ژوردی آلمیدا از تراکتورسازی جدا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۳۴۷

باشگاه واسکادوگوما هنوز ITC گلر برزیلی خودش را صادر نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در نیم فصل نخست لیگ برتر به دلیل نداشتن یک گلر با تجربه امتیازات زیادی از دست داد، در پنجره زمستانی قصد داشت در این پست بازیکن جدید به خدمت بگیرد ولی مذاکره‌اش با گزینه‌های داخلی به نتیجه نرسید تا در نهایت به سفارش مندز، مربی گلرهای برزیلی این تیم، گلر هموطن وی از واسکادوگوما راهی تبریز شود.

ژوردی آلمیدا که چند هفته‌ است در تمرینات تراکتورسازی حاضر شده است هنوز موفق به دریافت ITC نشده تا تراکتورسازان همچنان با فرزین گروسیان در بازی‌ها حاضر شوند و 4 دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی که پس از باز شدن پنجره زمستانی انجام شده با حضور این بازیکن در دروازه بوده است.

شنیده می‌شود باشگاه برزیلی به دلیل اختلافاتی که با آلمیدا دارد در صدور ITC وی کمکاری می‌کند و همین موضوع باعث شده مسئولان تراکتورسازی قید استفاده از او را بزنند و اگر ظرف یکی دو روز آینده مشکل وی حل نشود، احتمال قطع همکاری وجود دارد.

تراکتوری‌ها مذاکره با چند گزینه دیگر برای جانشینی آلمیدا را آغاز کرده‌اند که گزینه ایرانی هم در آن وجود دارد و باید دید در نهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز