خبرگزاری کار ایران

کاوه رضایی مدعی عجیب جایزه گاو طلایی

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۶۲۷

کاوه رضایی مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی در لیگ بلژیک محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، به همین دلیل سایت فوتبال‌ کرانت بلژیک در گزارشی به بررسی مدعیان آقای گلی فصل 18-2017 ژوپیلر لیگ این کشور پرداخت و نوشت: « ژوپیلر لیگ در جست وجوی آقای گل واقعی است، زیرا هم‌اکنون رقابت نزدیکی میان دو مهاجم وجود دارد. چه کسی پیش از آغاز فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک فکر می‌کرد ایساک تالین (مهاجم سوئدی تیم واسلند) و کاوه رضایی (مهاجم ایرانی تیم شارلروا) در فهرست برترین گلزنان قرار بگیرند؟ هر کدام از آنها تاکنون 10 گل به ثمر رسانده‌اند. این آمار فعلی است و شاید بهتر هم بشود. فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک منتظر یک آقای گل واقعی است.»

سایت فوتبال کرانت در ادامه نوشت: « آنها (کاوه رضایی و ایساک تالین) نامزدهای غیرمعمولی هستند که می‌توانند به جایزه گاوه طلایی برای بهترین مهاجم فصل ژوپیلر لیگ بلژیک دست پیدا کنند. یک بازیکن از تیم واسلند و دیگری از تیم شارلروا. البته این یک تصادف نیست و هر دو بازیکن می‌دانند چگونه باید این فصل از فوتبال برتر باشگاهی بلژیک را متعجب کنند.»

هیچ کس تصور نمی‌کرد کاوه رضایی تا این حد در فوتبال اروپا موفق باشد. حالا رسانه‌های بلژیکی هم مدام درباره او گزارش‌های متفاوتی می‌نویسند تا ثابت شود کاوه به موفقیت بزرگی در نخستین تجربه خود در فوتبال اروپا رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز