خبرگزاری کار ایران

می‌ترسم هواداران آبادانی بیشتر از ما باشند

مهاجری: امیدوارم با سه امتیاز دیدار فردا، به جدول برگردیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۸۰

سرمربی پدیده امیدوار است تیمش با پیروزی مقابل صنعت نفت، به روند ناکامی خود پایان دهد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت: ما هفته گذشته مقابل سپاهان شکست بدی داشتیم که نتیجه دور از انتظار بود. البته عوامل زیادی دست به دست هم داد تا این باخت دامن گیر ما شود. نمی خواهم بهانه ای بیاورم و مسئولیت این باخت قطعا با کادر فنی و بنده است.

وی ادامه داد: مسئله کسر 6 امتیاز، جدایی اکبر ایمانی با آن شرایط و ارائه پیشنهادهای واهی و سعی در جدا کردن بازیکنان ما باعث شد تا تمرکز بچه های ما را بر هم بزنند. ما شرایط سختی داشتیم و این حواشی باعث شد نتوانیم روی برنامه های خود متمرکز شویم.

سرمربی پدیده با انتقاد از داوری دیدار با سپاهان گفت: شما ردپای داوری را در باخت ما مقابل سپاهان دیدید. ما نیمه اول را یک بر صفر به رختکن رفتیم و با آغاز نیمه دوم یک گل آفساید خوردیم. بعد هم یک پنالتی برای سپاهان گرفتند که اصلا صحبتی در موردش نمی توان کرد. واقعا در این شرایط که همه علیه ما هستند، دیگر توان گزیده شدن از جانب داوران را نداریم.

وی ادامه داد: ما کوچکترین اعتراضی به داوری نداشتیم و بعد از بازی هم رفتیم و خسته نباشید گفتیم. ما هرچه سعه صدر به خرج می دهیم اما اتفاقی نمی افتد. جالب تر از همه در برنامه های کارشناسی متاسفانه کسی آن طور که باید و شاید مسائل مربوط به تیم ما را نمی بینید. ما هم قبول داریم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است؛ اما این جزء در حال تبدیل شدن به کل است و اینها ما را آزار می دهند.

مهاجری در مورد دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و بتوانیم به روند خوب خودمان برگردیم. این هفته ریکاوری خوبی به لحاظ ذهنی داشتیم و خوشبین هستیم تا در خانه مقابل تیم شایسته صنعت نفت 3 امتیاز بازی را بگیریم دوباره به جدول برگردیم.

سرمربی پدیده در خصوص جایگزین اکبر ایمانی در پدیده گفت: ما در این پست در حال رایزنی با سه نفر هستیم؛ اما اجازه بدهید تا اسمی از کسی نبرم. چون می ترسم بازهم برایمان دردسر درست کنند و از جذب همین ها هم عاجز بمانیم.

وی ادامه داد: باید این را بگویم که اگر درخششی توسط بازیکن صورت می گیرد، در قالب تیم است. اگر فوتبال پدیده در نیم فصل اول به چشم آمد، برای این است که هارمونی داشتیم. شخص خاصی درخشش نداشت. در برنامه 90 شما دیدید چند بار کار تیمی هفته به ما تعلق داشت و این نویدبخش این است که بازیکنان ما می توانند مورد توجه قرار بگیرند.

مهاجری در مورد عدم استقبال هواداران مشهدی از پدیده گفت: قبول دارم ورزشگاه ثامن خارج از شهر است؛ اما نقش جهان هم خارج از شهر است و همیشه هواداران زیادی را در دل خود جای می دهد. امیدوارم مردم مشهد بیایند و تشویق کنند. ما نیاز به حمایت آنها داریم. من هیچگاه در مورد نتایج تیم خودم بزرگنمایی نکردم؛ اما برای فوتبال خراسان اتفاق خوبی در نیم فصل اول افتاد. برای همین انتظار دارم هواداران بیایند. می ترسم تماشاگران صنعت نفت فردا در مشهد بیشتر از هواداران ما باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز