خبرگزاری کار ایران

شیری: ستاره نداریم؛ همه تیم‌های باید به ما احترام بگذارند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۱۳۷

مدافع پیکان تهران گفت: تمام تلاشمان این است که بدون حاشیه پیش برویم. تیم خوبی داریم و به گونه‌ای کار کردیم که همه تیم‌های باید به ما احترام بگذارند.

مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره رویارویی با ذوب آهن اصفهان گفت: تمرینات‌مان بعد از تساوی مقابل پارس جنوبی را جدی تر دنبال می‌کنیم و این هفته بازی سختی داریم. ذوب آهن تیم با احترام و پرافتخار است که برای سه امتیاز در خانه تلاش می‌کند. روی نقاط ضعفمان کار کردیم و ان شاء الله دست پر به تهران برگردیم.

او ادامه داد: باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا بازی به بازی پیش برویم. چند هفته در نتیجه گیری موفق نبودیم و تمام تلاشمان این است که بدون حاشیه پیش برویم. تیم خوبی داریم و به گونه‌ای کار کردیم که همه تیم‌های باید به ما احترام بگذارند. مصدومیت چند بازیکن روی نتیجه گیری‌مان تاثیر گذار بود. تمرینات را بیشتر کردیم که به شرایط ایده آل و جایگاه اصلی برسیم.

شیری افزود: بازی هفته پیش بسیار سخت بود. یک پنالتی هم من خراب کردم. پنج پنالتی آخری که زده بودم گل شده بود اما این پنالتی به دلیل مسائل روحی و روانی خراب شد و حتما آن را جبران می‌کنم.

مدافع پیکان با توجه به جایگاه شاگردان مجید جلالی بین تیم‌های بالای جدول درباره کسب سهمیه آسیایی گفت: نیم نگاهی به سهمیه آسیایی داریم و بازی به بازی با تمرکز پیش می‌رویم. تیم ما شاید مهره چندانی نداشته باشد اما یک دل بودن از همه چیز مهم تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز