خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۳۲

مراسم تودیع محمدرضا داورزنی و معارفه احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال با حضور مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال روز پنج شنبه هفتم دیماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد و احمد ضیایی با اکثریت آرا (43 از 444 رای) به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.

مراسم تودیع محمدرضا داورزنی و معارفه احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال امروز سه شنبه 12 دی ماه با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال برگزار شد.

داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ابتدای این مراسم گفت: والیبال ایران در 11 سال گذشته دوره پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما مسیر حرکت رو به رشد بود و به اهداف تعیین شده دست یافتیم.

محمدرضا داورزنی تصریح کرد: با کمک خانواده والیبال در این مدت به اهدافی دست یافتیم که در تاریخ ورزش کشور بی سابقه است. به اهدافی دست یافتیم و جامع عمل پوشاندیم که برای خیلی ها رویا و آرزو بود.

وی با بیان اینکه در این مدت افرادی زیادی زحمت کشیدند، گفت: خیلی ها از جمله حسین معدنی، رضا ابراهیمی، رحیم پناهی‌ها، ابراهیم نعمتی، ابوالقاسم قاسمی و … در این مدت زحمت کشیدند و اکنون در بین ما نیستند که یادشان را گرامی می‌داریم.

رئیس سابق فدراسیون والیبال گفت: در ادامه مسیر نیز اهداف بلندی ترسیم شده و مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال نیز سکان هدایت را به احمد ضیایی سپرده که شایسته ترین فرد برای این سمت است. رئیس جدید با اصلاح برخی امور، برطرف کردن مشکلات احتمالی و تقویت نقاط قوت و با کمک خانواده والیبال مسیر موفقیت را طی خواهد کرد. من هم به رغم مشغله فراوان در حد توانم در خدمت والیبال خواهم بود.

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در ادامه این مراسم حکم ریاست احمد ضیایی در فدراسیون والیبال را که وزیر ورزش و جوانان روز نهم دی ماه ابلاغ کرده بود، قرائت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز