خبرگزاری کار ایران

جهانیان فکر می‌کرد من پلیس اف بی آی هستم؛

کامدار: پرسپولیس بدون تماشاگر برابر ما کار سختی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۱۱

هافبک نفت تهران درخصوص رویارویی با پرسپولیس تهران در هفته هجدهم لیگ برتر گفت:

احمد کامدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره سلب مالکیت باشگاه نفت از حمیدرضا جهانیان گفت: مشکلات زیادی داشتیم و از نظر او من پلیس اف بی ای بودم؛ او چطور بعد از دو ماه حضور در این باشگاه بازیکنان را نمی‌شناخت و به اشتباه کسی را جاسوس معرفی می‌کرد؟ به هر حال شرایط نفت تغییر کرده و کادر جدید معرفی شدند.

او ادامه داد: ما انگیزه نداشتیم و با حضور کادر جدید و قول‌هایی که دادند امیدواریم به زودی مشکلات برطرف شود. رفته رفته بهتر می‌شویم و جایگاه تیم تهرانی اینطور نمی‌ماند. بازیکنان جوانی در تیم ما هستند که اگر به وضعیت رسیدگی نشود، فوتبالشان نابود می‌شود. انگیزه زیادی داریم و 14 بازی باقی مانده. من برای آسیا به نفت آمدم و حالا که حذف شدیم، نمی‌شود کاری کرد. مدیربت جدید حرف های مثبتی زدند و مطمئنیم نتایج خوبی می‌گیریم.

هافبک نفت درباره رویایی با پرسپولیس عنوان کرد: بازی حساسی را پیش رو داریم و چند بار با این تیم بازی کردیم اما این بازی متفاوت است و دنبال امیتاز هستیم. پرسپولیس بدون تماشاگر برابر ما کار سختی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز