خبرگزاری کار ایران

ادعای باشگاه تراکتورسازی در قبال حواشی ورزشگاه آزادی:

توهین قومیتی تماشاگران پرسپولیس سازماندهی شده بود

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۰۹

باشگاه تراکتورسازی نسبت به اتفاقات روی سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد پاینده، مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در گفت‌وگو با برنامه نود در مورد اتفاقات اخیر دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: ما حسن نیت خود را در ابتدای بازی برگشت با حرکتی که مهدی کیانی با در دست داشتن عکس مرحوم هادی نوروزی داشت، نشان دادیم و طبیعتاً انتظار این بود، جو ورزشگاه نیز با رویکرد اخلاقی باشگاه تراکتورسازی که حواشی دور رفت را محکوم کرده بود، تغییر داشته باشد.

وی افزود: اتفاقات در بازی با پرسپولیس سازماندهی شده بود که 60 هزار نفر تماشاگر یک توهین قومیتی انجام می‌دهند اما  با این اتفاق به طور جدی برخورد نمی‌شود.

پاینده تصریح کرد: در هفته سوم با استقلال هماهنگی انجام دادیم که لیدرهای دو تیم در ورزشگاه جو خوبی به وجود آوردند اما برابر پرسپولیس، تیم میزبان آماده‌سازی کرده بود که این اتفاقات و حواشی صورت بگیرد؛ مگر می‌شود این کار و توهین قومیتی بدون هماهنگی انجام شده باشد؟ 60 هزار نفر را یک گروهی متحد کردند؛ همه مردم ایران از این اتفاق ناراحت هستند و عوامل مشخص هستند اما با آنها چه برخوردی می‌شود؟

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی عنوان کرد: تفاوت برای استقلال و پرسپولیس برای ما وجود داشته است؛ باشگاه استقلال در بازی رفت بسیار با ما همکاری داشت ولی در دیدار با پرسپولیس اینطور نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز