خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت استقلال را در جام حذفی اذیت می‌کند

محمد دانشگر: مشکل سایپا روحی - روانی است نه فنی/ نه پول داریم نه زمین تمرین مناسب

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۶۶۶

مدافع سایپا از شکست سنگین تیمش مقابل صنعت نفت می‌گوید.

محمد دانشگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت سایپا اظهار داشت: وضعیت تیم و بازیکنان از نظر فنی مناسب است ولی مشکلات دیگری داریم که روی تیم تاثیر منفی گذاشته است و باعث شده نتوانتیم روی بازی تمرکز کنیم. تیم ما مشکلات مالی دارد و علاوه بر 30 درصدی که ابتدای فصل گرفتیم باید تا نیم فصل 20 درصد دیگر پرداخت می‌شد که هنوز پولی به ما نرسیده است. مشکلات دیگری هم داریم که مربوط به زمین تمرین و زمین بازی ماست. زمین شرکت سایپا که در آن تمرین می‌کنیم و زمین پاس قوامین که بازی‌های ما در آن برگزار می‌شود اصلاً کیفیت خوبی ندارد و برای تیم ما که جوان است و روی زمین کار می‌کند یک آسیب جدی محسوب می‌شود.

وی افزود: متاسفانه در این شرایط مسئولان باشگاه را هم نمی‌بینیم و هر 5-6 هفته یکبار شاید به ما سری بزنند. در این میان آقای درویش هم خیلی مقصر نیست و نمی‌توان تمام مشکلات را گردن ایشان انداخت چرا که دارد تلاشش را می‌کند ولی حمایت‌های لازم انجام نمی‌شود.

مدافع سایپا در ادامه گفت: به بازی‌های اخیر ما خصوصاً بازی با صنعت نفت نگاه کنید تیم ما تا پیش از خوردن گل اول خوب بازی می‌کند ولی به محض باز شدن دروازه از این رو به آن رو می‌شویم و این نشان می‌دهد مشکل ما اصلاً فنی نیست و روحی - روانی است. در بازی با صنعت نفت در 35 دقیقه اول بازی کاملاً در اختیار ما بود ولی بعد از گل اول روحیه مان را باختیم. متاسفانه 3 توپ 30-40 درصد روی دروازه ما آمد و گل شد ولی چند موقعیت صد در صد را از دست دادیم.

دانشگر در مورد صنعت نفت گفت: شک نکنید تیمی که پرسپولیس را از جام حذفی کنار می‌زند تیم خوبی است و مطمئن باشید که آنها در جام حذفی استقلال را آزار می‌دهند. استقلال نباید خودش را به خاطر بردهای اخیر از پیش برنده بداند و صنعت نفتی که ما دیدیدم در آبادان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ممکن است استقلال را غافلگیر کند.

وی در مورد مطالباتش از نفت تهران عنوان کرد: مبلغ زیادی از این باشگاه طلب دارم و شنیده‌ام مالکیت آن تغییر کرده است و امیدوارم به مطالبات رسیدگی شود. من بیش از آنکه به فکر مطالبات خودم باشم امیدوارم این تیم و دوستانم که در آن بازی می‌کنند شرایط خوبی داشته باشند. نفت تهران همیشه مدعی بوده و حیف است به چنین روزی دچار شده است.

مدافع سایپا در پایان با اشاره به بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم گفت: بازی سختی است و استقلال خوزستان این هفته مثل ما شکست سنگینی خورده و به دنبال جبران مافات است و برای همین کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز