خبرگزاری کار ایران

ماهیگیری باعث شده تا مهاجم بهتر و دقیق‌تری شوم!

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۶۴

ساعت‌ها تمرین بی‌وقفه در زمین‌های فوتبال را فراموش کنید. ماهیگیری عامل اصلی افزایش دقت ادینسون کاوانی به‌عنوان یک مهاجم طراز اول در دنیای فوتبال بوده است.

به گزارش ایلنا، مهاجم اروگوئه‌ای تنها یک گل تا رسیدن به رکورد ۱۵۶ گل زلاتان ابراهیموویچ در پیراهن پاری‌سن ژرمن فاصله دارد. به دنبال انتقال مهاجم سوئدی به منچستر یونایتد، کاوانی هم از زیر سایه او خارج شده و در کنار نیمار و امباپه مثلث ترسناکی در خط حمله پاری‌سن ژرمن ساخته‌اند.

کاوانی ۳۰ ساله در مصاحبه با روزنامه تلگراف گفت: «ماهیگیری به من آرامش و آسودگی می‌بخشد و همچنین به‌عنوان یک مهاجم کمک می‌کند تا چشمانم تیز‌تر شوند. برای حمله باید منتظر لحظه مناسب باشید، تا ماهی را بگیرید. در فوتبال هم پست من اساساً همینطور است. باید تا لحظه دقیق صبر کنید و سپس حمله! برای صید ماهی، منتظر آنها می‌مانم. باید صبور باشید و سپس دقت کرده و بلافاصله عمل کنید. درست مثل وقتی که فوتبال بازی می‌کنید. شما برای آن لحظه بخصوص آماده می‌شوید. این چیزی نبود که از کودکی به آن فکر کنم اما هرچه بزرگتر شدم، این خصوصیت به‌عنوان یک مهاجم با من آمیخته و باعث موفقیت در این حرفه و گلزنی شد.

پاری‌سن ژرمن با ۹ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد و کاوانی هم با ۱۹ گل تاکنون آقای مسابقات به حساب می‌آید. او امسال ۶ گل هم در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز