خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید فدراسیون چوگان انتخاب شد

پیروزی دهخدایی در انتخابات تک نفره!

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۹۹

انتخابات فدراسیون چوگان در حالی برگزار شد که تنها یک نامزد داشت.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان از ساعت 10 صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

محمدرضا داورزنی به عنوان رییس مجمع و نماینده وزارت ورزش و شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع حاضر بودند.

در حالی که نام 8 نفر یعنی عبدالعزیز هدایت، غلامحسین غنی، میعاد صادقی، حجت الله دهخدایی، فرهاد طلوع کیان، سیدرضا میرابوطالبی، اصغر ناظری، مرتضی حسن پور درواری به عنوان کاندیدای تایید صلاحیت شده اعلام شده بود، در مجمع امروز فقط 2 نفر از آنها حضور پیدا کردند. غیبت 6 کاندیدای تایید صلاحیت شده، علامت سوال بزرگی را در ذهن همگان ایجاد کرد.

در ضمن تعداد اعضای مجمع نسبت به انتخابات روزهای قبلی کاهش یافته بود. در چوگان تعداد هیات های استانی حتی به 10 هم نمی رسد.

حجت الله دهخدایی در ابتدای برنامه های خود را به اعضای مجمع ارائه کرد و سپس نوبت اصغر ناظری رسید. نامزد دوم بعد از صحبت های خود، انصرافش را به نفع دهخدایی اعلام کرد تا در یک اتفاق عجیب رای گیری با حضور یک کاندیداها آغاز شود.

بعد از رای گیری از 19 عضو مجمع در نهایت دهخدایی در یک انتخابات تک نفره توانست با 19 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون چوگان برگزیده شود.

پیش از این گلنار وکیل گیلانی به عنوان رییس فدراسیون چوگان در ابتدای سال 95 انتخاب شده بود که مدتی پیش به دلایلی مبهم از سمتش برکنار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز