خبرگزاری کار ایران

مربی گسترش: تاکتیک های قلعه نویی را خنثی کردیم/ محکوم به شکست سپیدرود هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۴۳

مربی گسترش فولا به جای فیروز کریمی در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، فرشاد فلاحت‌زاده بعد از شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی سنگینی داشتیم هر دو تیم برنامه و تاکتیک داشتند اما روی غفلت ما بازیکن تازه وارد حریف که یارگیری نشده بود گل خوردیم .دو تیم موقعیت‌های آنچنانی نداشتند و حریف روی اتفاق به گل دست پیدا کرد. قلعه نویی مربی بزرگی است که تاکتیک‌های او را خنثی کردیم.

وی ادامه داد: فوتبال همین است؛ در هفته قبل در دقایق پایانی مقابل استقلال خوزستان به گل رسیدیم و امروز هم در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم فوتبال همین است. تیم ما تیم  جوانی است و برخی از بازیکنان ما تجربه لازم را ندارند. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و جایگاهش بهتر از این جای جدول است. 

مربی گسترش فولاد درباره دیدارهای آینده این تیم گفت:‌باید نقاط ضعف را پوشش دهیم متأسفانه 3 امتیاز این مسابقه را از دست دا یم و محکوم هستیم 3 امتیاز هفته آینده مقابل سپیدرود را بگیریم تا جایگاهمان در جدول بهبود پیدا کند.

فلاحت‌زاده درباره کمبود بازیکن باتجربه در میانه میدان،‌گفت: در مرکز زمین بازیکنان باتجربه زیادی داریم فرهادی و زنیدپور بازیکنان باتجربه‌ای هستند اما بازیکنان حریف آنها را از کار انداخته بودند با توجه به شناختی که ذوبی‌ها از فرهادی داشتند و سال‌ها در این تیم بازی کرده بود او را از کار انداخته بودند و فرهادی خسته شده بود می‌دانستیم برنامه ذوب‌آهن بیشتر روی ارسال است به همین دلیل جناحین را بسته بودیم اگر بازیکن ما آن توپ را رها می‌کرد به اوت می‌رفت اما یک کرنر به حریف تقدیم کردیم. بازیکن تازه‌وارد ذوب‌آهن که جایگزین تبریزی شده بود هنوز یارگیری نشده بود و روی همان نقطه ضربه خوردیم می‌خواستیم فرهادی را تعویض کنیم اما خالقی‌فر مصدوم شد.

وی در پایان اذعان داشت:‌فوتبال همین است تا به اینجا خوب نتیجه گرفته‌ایم، تیمی را که ته جدول بود بالا آوردیم البته دنبال جذب بازیکن هستیم اما تیم‌ها بازیکنان خوب خود را به راحتی از دست نمی‌دهند. باید بازیکنانی را که لازم داریم جذب کنیم آندو بازیکن بزرگی است، سامان هم همین طور؛ اگر امروز سامان بود در فاز حمله موفق‌تر بودیم اما مصدوم بودند و آنها را نداشتیم. امیدواریم هفته آینده دو نفر از این بازیکنان برسند اگر بازیکن خوبی هم بیرون باشد و شرایطشان به شرایط تیم ما بخورد جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز