خبرگزاری کار ایران

هواداران با مشارکت در سامانه ٣٠٣٠ حامى تیم محبوبشان باشند

آجورلو : دوران جدیدى را آغاز مى‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۵۷

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پس از امضای قرارداد مشترک با شرکت ایرانسل از کلیه عوامل و مسئولینی که در تحقق این توافق نقش آفرینی کردند قدردانی کرد و گفت:هواداران نقش اصلی را در اجرای این قرارداد و تحقق اهداف مورد نظر خودشان بر عهده خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، مصطفی آجورلو در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت:به فرموده قرآن کریم ان مع العسر یسری و به راستی ما در ماههای گذشته سختی های بسیاری را از جهات مختلف تحمل کردیم. دو نیم فصل با تمام سختی ها بعد از محرومیت گذشت و حالا به خواست خدا آماده ایم که دوران تازه ای را در کنار هواداران پرشور تراکتورسازی و با هدف سربلندی و موفقیت این باشگاه بزرگ آغاز کنیم. جا دارد در اینجا از همه کسانی که در این روزهای سخت حامی و همراه ما بودند قدردانی کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه گفت:جا دارد تشکر کنم از برادر عزیزم جناب آقای سلطانی فر که در حل این مشکلات نقش تعیین کننده داشتند و با تمام وجود به مجموعه ما در دو حوزه کمک کردند. ابتدا در حل مشکلات و موانع دریافت پرونده حرفه ای و حضور در مسابقات آسیایی همچنین در ایجاد بستر مناسب جهت امضای قرارداد همکاری با شرکت ایرانسل. هواداران پرشور تراکتورسازی باید بدانند که نگاه وزیر ورزش تنها معطوف به حمایت از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نبوده بلکه توجه جدی به حل مشکلات 3 باشگاه پرطرفدار کشور داشتند و به همان میزان برای حل مشکلات تراکتورسازی هم صادقانه تلاش کردند و من از ایشان تشکر می کنم. در واقع باید به مردم شریف آذربایجان و تمامی هواداران تراکتورسازی در سراسر ایران این مژده را بدهیم که با یک نگاه ملی به تراکتورسازی توجه شده تا در این قرارداد تاثیرگذار همراه با دو باشگاه پرطرفدار دیگر حضور داشته باشد. برادر عزیزم آقای داورزنی معاون وزیر ورزش آقای تاج رئیس محترم فدراسیون فوتبال و آقای ساکت دبیرکل فدراسیون  هم در این روزها با ما همراهی کردند و دلسوزان پیگیری موضوعات مرتبط با تراکتورسازی بودند.

آجورلو در ادامه افزود: در استان هم از کسانی که صادقانه کنار ما بودند قدردانی می کنیم. آقایان پزشکیان و نجفی در سخت ترین روزها با تمام وجود به میدان آمدند و برای حل مشکلات تراکتورسازی تلاش کردند. مردم آذربایجان بدانند آقای پزشکیان نماینده شایسته ای است که تا ساعت 12 شب پیگیر مشکلات و مسائل جاری باشگاه بوده و بسیاری از مشکلات ما را با حمایت و همراهی خودشان حل کردند که من باز هم از ایشان تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین گفت: بدون تردید اداره کردن باشگاه بزرگی مثل تراکتورسازی یک فرآیند فردی نبوده و تنها با کار گروهی نتیجه بخش خواهد بود. اعضای محترم هیات مدیره باشگاه ، اعضای کادر فنی و سرمربی محترم و با اخلاق تیم همچنین تک تک بازیکنان و همه کسانی که برای این باشگاه زحمت کشیده اند یک تیم بزرگ و در عین حال همراه و همدل را ایجاد کرده اند که این همدلی و همراهی می تواند نتیجه بخش باشد.نشست بسیار خوبی بین اعضای هیات مدیره برگزار شد و واقعا همه دوستان همدل و همراه بودند که به باشگاه بزرگ تراکتورسازی کمک کنیم. 

آجورلو با اشاره به امضای قرارداد همکاری مشترک با ایرانسل گفت: در ابتدا از آقای صدوقی و شرکت همراه اول تشکر می کنم که در سال های گذشته به فوتبال ایران و باشگاههای پرطرفدار کشور کمک کردند اما در این فصل برادر عزیزم آقای دزفولی با شجاعت وارد عرصه اقتصادی فوتبال شدند و یک کار ارزشمند را در کنار ایشان برای حل مشکلات اقتصادی فوتبال آغاز کرده ایم. بدون تردید این 3 باشگاه بنگاههای بزرگ و تاثیرگذار اقتصاد ورزش ایران هستند که با آغاز این همکاری ها و با توجه به حسن نیتی که من از طرف اسپانسر محترم و شخص آقای دزفولی می بینم می توانند به روزهای درخشان و موفقی برسند. خوشبختانه این قرارداد هم در چارچوب مشخصی به امضاء رسیده و انشالله نتایج ارزشمندی خواهند داشت. همچنین از آقای مهدوی مدیرعامل شرکت شرکت مبنا توسعه مبین تشکر می کنم که در کنار باشگاهها حضور فعالی دارند و به دنبال تحقق اهداف قرارداد خواهند بود. فعالیت و همکاری نزدیک باشگاهها و این شرکت می تواند منجر به موفقیتی بزرگ و تحقق استقلال اقتصادی باشگاههای پرطرفدار کشور شود.

مدیرعامل تراکتورسازی اضافه کرد: نقش اصلی در تحقق این قراردادها بر عهده هواداران است. ما از هوادار قرض نمی خواهیم بلکه می خواهیم با مشارکت خودشان در بخش های مختلف این طرح و همکاری مشترک به تیم محبوب خودشان کمک کنند. هیچ تردیدی در جایگاه اجتماعی عظیم تراکتورسازی و ظرفیت بزرگ هواداران پرشور این باشگاه وجود ندارد. از هواداران خوب و همیشه همراه خودمان که در سراسر ایران از تیم محبوبشان حمایت می کنند انتظار داریم به ما کمک کنند و در کنار تیم محبوبشان باشند. ما تلاش کردیم طرح های اقتصادی باشگاه را به زندگی مردم و هواداران پیوند بزنیم. از آنها می خواهیم فعالیت های خودشان را با باشگاه محبوبشان همراه کنند تا شاهد سربلندی و موفقیت هرچه بیشتر تراکتورسازی باشند. مشارکت در سامانه 3030 ایرانسل که امروز حامی اصلی باشگاههاست یا در سایر طرح هایی که مرتبط با این فرآیند است ازجمله خرید بسته های اینترنتی و مکالمه یا آی پی تی وی و لنز ایرانسل همه و همه را از طریق مسیر هوادارای تراکتورسازی دنبال کنند که قطعا نتیجه این اتفاق و همراهی را می بینند. این فرآیندی است که در نهایت منجر به استقلال اقتصادی و البته سربلندی و موفقیت تراکتورسازی خواهد شد. اقتصاد باشگاه بر مبنای میزان محبوبیت و پایگاه اجتماعی همچنین حمایت و همراهی هواداران شکل می گیرد.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان گفت:خطاب به هواداران پرشور تراکتورسازی در سراسر ایران اسلامی می گویم که نسبت به شرایط روز آگاه باشید. خوشبختانه دوران سختی ها گذشته و در فضایی آرام به دور از التهاب می خواهیم اهداف خودمان را با همدلی و اتحاد دنبال می کنیم. توصیه من این است که وارد بازی کسانی که می خواهند آرامش ما را بر هم بزنند نمی شویم. تنها و تنها از تیم خودمان حمایت می کنیم و در میدان مسابقه برای موفقیت و سربلندی نام تراکتورسازی می جنگیم. بیایید فرهنگ اصیل مردمان شریف آذربایجان و همه دوست داران تراکتور در سراسر ایران را به خوبی نشان بدهیم با اخلاق و تحمل. خوشبختانه طبق نظر کادر فنی تیم به خوبی تقویت شده و بازیکنان بسیار توانمند و ارزشمندی به خدمت گرفته ایم که می توانند تراکتورسازی را به جایگاه اصلی خودشان برسانند. رقابت برای رسیدن به قهرمانی سخت شده اما تراکتورسازی همچنان با امید و اعتماد به توانمندی خودش برای قهرمانی می جنگد. من نگران رسیدن به سهمیه و پله های بالایی جدول نیستم چون به توانمندی های خودمان باور داریم. انشالله به فضل خدا موفقیت هایی بزرگ تر از این با همت و تلاش و همدلی همه ما اعضای خانواده بزرگ تراکتورسازی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز