خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با خبرگزاری ایلنا

امیر قلعه‌نویی: مطمئن باشید نماینده شایسته ایران در آسیا هستیم/ استقلال با شفر خوب شده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۷۹

سرمربی ذوب‌آهن از شرایط اخیر تیمش و دیدار با گسترش فولاد تبریز صحبت کرد.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش در تبریز و تقابل با گسترش فولاد اظهار داشت: من از تبریز و مردم خوبش خاطرات خوبی دارم و همیشه چه در اینجا باشم چه نباشم برای مردمش و تیم‌های تبریزی آرزوی موفقیت دارم و خوشحالم که بار دیگر فرصت شد به اینجا برگردم. بازی سختی مقابل گسترش فولاد داریم ولی آمده‌ایم دست پر خارج شویم.

وی در مورد نیم فصل دوم که پیش روی تیم است گفت: نیم فصل دوم همیشه شرایط سخت‌تر از نیم فصل اول است و اصطلاحاً گفته می‌شود دروازه‌ها کوچکتر می‌شود و برای همین نیاز به تلاش و کار بیشتری داریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم تا در حد نام ذوب‌آهن باشد. ما در نیم فصل نخست یکی اینکه خیلی دچار اشتباهات داوری شدیم و دیگر اینکه در زدن ضربات آخر دقت کافی نداشتیم و بازی‌هایی که می‌توانستیم نتیجه بگیریم در آن موفق نبودیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به حضور مهرداد جماعتی در تمرینات تیمش گفت: جماعتی بازیکن بزرگی است و ما هم طبق برنامه‌ای که در نیم فصل داشتیم به دنبال تقویت تیم هستیم و یکی از پست‌هایی که در آن احساس نیاز می‌کنیم هافبک چپ است. جماعتی در حال حاضر در تمرینات حاضر می‌شود، ابتدا باید از تست‌های پزشکی موفق عبور کند و اگر مشخص شد مصدومیت ندارد در موردش تصمیم می‌گیریم ولی در حال حاضر صرفاً در تمرینات شرکت می‌کند و خبر دیگری نیست.

قلعه‌نویی در مورد فخرالدینی و بختیار رحمانی، دو خرید جدید تیمش گفت: هم میلاد و هم بختیار در دیدار نخست خیلی عالی عمل کردند و از آنها راضی بودیم. این دو بازیکن نفرات با کیفیتی هستند و شناخته شده‌اند. متاسفانه مقابل گسترش فولاد فخرالدینی را که دچار کشیدگی عضله شده بود استراحت می‌دهیم و در اختیار نداریم.

وی با اشاره به حضور تیمش در رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: حتماً شک نکنید که نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در آسیا خواهیم بود و تیم را برای حضور در این رقابت‌ها تقویت خواهیم کرد و بازی‌های خوبی از ما شاهد هستید.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان با اشاره به وضعیت استقلال با هدایت شفر گفت: من عادت دارم در مورد جایی که در آن مسئولیتی ندارم صحبت نکنم. شرایط استقلال با شفر خوب است و نتایج اخیر این تیم به خوبی نشان می‌دهد که استقلال اوضاع خوبی دارد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز