خبرگزاری کار ایران

مهاجری: باشگاه معتقد است ایمانی باید برگردد/ همه چیز پول نیست؛ اکبر جایگاه خوبی پیش من داشت اما...

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۷۰۶

سرمربی تیم پدیده گفت: اگر بازیکنانم نکات فنی را رعایت کنند روز سختی را برای پدیده رقم می زنیم.

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا، درباره ماجرای جدایی اکبر ایمانی و فسخ قراردادش اظهار داشت: باشگاه ما مدارکی را دارد که دال بر پرداخت حق و حقوق این بازیکن است. مدیرعامل باشگاه جناب آقای کریمویی در حال پیگیری هستند. باشگاه معتقد است به تعهداتش عمل کرده و بازیکن باید برگردد. با این حال بحث من در حال حاضر جنبه اخلاقی این مساله است.

وی در ادامه افزود: ما امسال تاوان اشتباهات سال های قبل را می دهیم. هم شش امتیاز کم شد؛ هم 350 هزار دلار بدهی های 4 سال قبل پرداخت شد که اگر این مبلغ در درون تیم هزینه می شد الان قرارداد حدود 15 تا 20 بازیکن ما تسویه می شد و مشکلاتی از این قبیل به وجود نمی آمد. مدیر باشگاه نیت پاک خود را اثبات کرده و توانسته تمام معوقات یک و دو سال اخیر بچه ها را پرداخت کند و به نفرات جدید هم حدود 30 الی 40 درصد پرداخت کند. اتفاق قرار است تا حدود دو هفته دیگر بخش دیگری از قرارداد بازیکنان ما پرداخت شود و این در بین باشگاه های ما به غیر از دو سه تیم که دولتی هستند خوب به نظر می رسد. بازیکن باید شرایط را درک کند و با یک نسیم عقبه اش را فراموش نکند.

سرمربی پدیده در ادامه خاطرنشان کرد: امسال خیلی از بازیکنان ما بهترین سال فوتبالی شان را پشت سر می گذرانند. ما با آنها ارتباط برادری و عاطفی داریم و در هنگام کار هم جدی هستیم. در این مواقع ما انتظار داریم بازیکنان هم درک متقابل داشته باشند. به خاطر 50 میلیون تومان  نباید این کارها صورت بگیرد چرا که همه چیز پول نیست.

وی درباره ناراحتی اش از ایمانی در صورت برگشت به تیم تصریح کرد: او جایگاه خیلی خوبی در تیم من داشت. قطعا آن جایگاه از دست می رود و رفتار او جای گلایه را به وجود آورده است. به او گفتم که دوست دارم روزی لژیونر شود و به خاطر پیشنهاداتی از این قبیل از ما جدا نشود نه چنین پیشنهاداتی. حالا دو سه باشگاه او را می خواستند و دیگر خودش می داند چه کار انجام دهد.

مهاجری در ادامه افزود: من با وجود تمام احترامی که همیشه برای بازیکنانم قائل بوده ام همیشه جوری کار کرده ام که به بازیکنی متکی نباشم. با همین اعتقاد در این چند سال کار کردم. برای تک تک بازیکنانم احترام قائل هستم. ما در مقطعی از فصل 7 یا 8 بازیکنانم را به همراه نداشتیم اما کارمان را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم.

مهاجری در پایان درباره رویارویی با سپاهان گفت: قطعا هر بازی شکل خاص خودش را دارد. سپاهان با شرایط جدیدی به مصاف ما می آید و برای برد پا به میدان می گذارد. اگر بازیکنان نکات فنی را رعایت کنند می توانیم روز سختی را برای سپاهان رقم بزنیم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز