خبرگزاری کار ایران

تهدید بیرانوند توسط گلر استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۹۴۵

گلر استقلال می‌تواند رکودی که به تازگی جابجا شده است را به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در دیدارهای اخیر خود تحت هدایت وینفرد شفر نتایج خوبی کسب کرده و پیشرفت در سبک بازی این تیم هم محسوس است.

در کنار بردهای پرگل استقلال، نباید فراموش کرد که این تیم با شفر دفاع مستحکمی دارد و توانسته در برابر حملات حریفان به خوبی مقاومت کند. آخرین تیمی که توانست دروازه استقلال را باز کند، پرسپولیس بود که در دقیقه 22 شهرآورد با پنالتی علیپور به گل رسید.

استقلال در شش بازی بعدی‌اش در لیگ برتر گلی نخورده و از این نظر موفق شده آمار بسیار خوبی ثبت کند. در تمام این بازی‌ها حسین حسینی درون دروازه بوده و به دور از مقایسه‌ رسانه‌ای دایمی با رحمتی نمایش بدون اشتباهی داشته.

با بازی روز گذشته حسینی موفق شد به رکورد 608 دقیقه متوالی بدون گل خورده برسد و می‌تواند امیدوار به ثبت رکورد جدیدی در لیگ برتر باشد. این رکورد در اختیار آرمناک پطروسیان، دروازه‌بان سابق سپاهان بود که بیرانوند دیروز موفق شد آن را جابه‌جا کند. دروازه‌بان پرسپولیس توانست به رکورد 719 دقیقه متوالی بدون گل خورده برسد، ولی در آخرین لحظات بازی مقابل فولاد تسلیم شد.

حالا حسینی فرصت دارد به این رکورد داغ که تازه ثبت شده حمله کند و اجازه ندهد این رکورد زمان زیادی در اختیار بیرانوند باقی بماند. استقلال در دو بازی بعدی‌اش در لیگ برتر با استقلال خوزستان و تراکتورسازی روبه‌رو می‌شود و بسته ماندن دروازه این تیم برای 111 دقیقه دیگر به حسینی فرصت می‌دهد که رکورد دروازه‌بان رقیب را جابه‌جا کند.

او برای این کار می‌تواند روی خط دفاع مستحکم استقلال حساب کند، به شرطی که مصدوم نشود و در این دو بازی در ترکیب تیمش باشد. در تیم متحول ‌شده استقلال، حسینی یکی از مهره‌های قابل اتکاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز