خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: خسوس بزرگترین جنگنده‌ای است که در زندگی‌ام دیدم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۹۳۲

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید بابت آمادگی شاگردانش نگرانی ندارد و از سیستم چرخشی استفاده می‌کند تا از تمامی بازیکنانش بهره ببرد.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی پس از پیروزی 18 بازی در 19 بازی نیم فصل اول لیگ انگلیس و به ثمر رساندن 60 گل با 13 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. با این حال پپ گواردیولا خستگی شاگردانش را رد کرد و انگیزه آنها را بیشتر از همیشه دانست.

گواردیولا گفت: خستگی؟ من فکر نمی‌کنم. ممکن است اتفاق بیفتد اما ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم. گابریل دخسوس مقابل بورنموث بازی نکرد و 120 دقیقه مقابل لسترسیتی حضور داشت. او بزرگترین جنگنده ای است که در زندگی دیده‌ام. او به شدت به ما کمک می‌کند.

دنیلو، برناردو سیلوا، ایلکای گوندوغان مقابل بورنموث حضور داشتند. ما یحیی توره را داریم. در آخرین بازی زینچنکو مرد میدان بود و برابر بونموث حضور نداشت. البته ما در این دوره چرخش خواهیم داشت. ما هر چهار روز یک بازی داریم، هر کس که در گذشته بازی کرده، در آینده هم بازی خواهد کرد.

گواردیولا که چهارشنبه مقابل نیوکاسل بازی دارد، گفت که او یک تیم دارد که بتواند شکل باورنکردنی خود را ادامه دهد: این کیفیت بازیکنان من در بارسلونا، بایرن مونیخ بود و در حال حاضر اینجا وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز