خبرگزاری کار ایران

اردوی کایاک به قشم و کانوکانادایی به عسلویه منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۴۹۸

نهمین مرحله اردوی تیم های ملی کایاک و کانو به جزیره قشم و عسلویه منتقل شد.

به گزارش ایلنا تیم های ملی آبهای آرام نهمین مرحله اردوی آمادگی خود را با هدف حضور موفق در بازیهای آسیایی در جزیره قشم و عسلویه برگزار می کنند.

بر این اساس تیم ملی کایاک با 7 قایقران از فردا 5 دی ماه دور جدید تمرینات خود را در جزیره قشم دنبال خواهد کرد و تیم ملی کانوکانادایی با 5 قایقران به عسلویه اعزام می شود.

ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، انوش عباسی مربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی و ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی کادر فنی تیم ملی را در این اردوها تشکیل می دهند. عبدالعزیز سمائی سرپرست اردوی قشم و هادی کللی سرپرست اردوی عسلویه هستند.

اردوی کایاک تا 25 دی ماه در قشم و اردوی کانوکانادایی تا 28 دی ماه در عسلویه ادامه پیدا خواهد کرد.

فرزین اسدی و امین بوداغی از مازندران، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان، بابک دربان از تهران و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک و علی اجاقی از کرمانشاه، عادل مجللی از گلستان، کیا اسکندانی از تهران و پژمان دیوسالار و محمدنبی رضایی از مازندران در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز