خبرگزاری کار ایران

درخشش ستاره جوان آبی‌ها در پست جدید

کد خبر : ۵۷۴۰۹۰

هافبک استقلال با انتقال به پست دفاع چپ همچنان در ترکیب این تیم می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازیکن جوان استقلال با وجود تغییر پست باز هم یکی از بهترین‌های استقلال است.

امید نورافکن که با حضور در پست دفاع چپ استقلال به فوتبال ایران معرفی شده بود، در دوران حضور منصوریان به پست هافبک دفاعی رفت و با درخشش در این منطقه از زمین نشان داد که پست تخصصی او مرکز زمین است و توانست حتی حضور در اردوی تیم ملی را هم تجربه کند. با وجود این شفر بعد از حضور در ایران و تغییر تاکتیک جایی برای نورافکن در مرکز زمین نداشت و این بازیکن با نمایش‌های متزلزل زکی‌پور به دفاع چپ رفت تا دوباره درخشش خود را از سر بگیرد.

نورافکن جوان حالا دفاع چپ اصلی شفر است و توانسته با نمایش‌های خوب خود باز هم سیر صعودی و پیشرفت را ادامه دهد. این بازیکن که فصل گذشته پدیده لیگ برتر بود، حالا یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی استقلال است و بعد از سال‌ها توانسته دفاع چپ و این منطقه از زمین را فعال کند.

نورافکن جوان در این پست از زمین نیز عملکرد خوبی داشته تا به این ترتیب در این آزمون نیز موفق باشد. سرمربی آلمانی استقلال از وقتی آمده با تغییر پست چند بازیکن سعی کرده نهایت استفاده را از داشته‌های خود در این تیم بکند. شفر تصمیم گرفته است از امید نورافکن در جناح چپ استفاده کند، روزبه چشمی را به‌عنوان دفاع وسط در کنار حسینی قرار داده است تا از هافبک‌های دفاعی خود در جناح‌های مختلف دفاعی استفاده کرده باشد.

در وهله اول تصور می‌شد شفر به دلیل نداشتن آگاهی و اطلاعات دقیق از این بازیکنان در پستی استفاده می‌کند که پیش از این تخصصی در آن نداشتند اما رفته رفته مشخص شد سرمربی آلمانی چقدر خوب به توانایی شاگردانش واقف است و برای توانایی‌های آنها نقشه‌ای تازه می‌کشد.

حالا نورافکن هم انگار مثل روزبه چشمی با پست جدید خودش را وفق داده و به نحو احسن از توانایی‌هایش استفاده می‌کند. شاید بازیکنانی مثل زکی‌پور برای ورود به ترکیب اصلی و بازگشت به پست خود نیاز به تلاش بیشتری داشته باشند. مسوولان استقلال هم از نحوه کار سرمربی آلمانی و نوع استفاده‌اش از بازیکنان راضی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز