خبرگزاری کار ایران

بحران حجازی با خروج آل کثیر

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۵۱

نفت تهران بخش عمده‌‎ای از روند نتیجه گیری‌اش را به مهاجم تمام کننده‌اش مدیون است.

به گزارش ایلنا، نفت نیم‌فصل دوم را با سومین سرمربی‌اش شروع کرد. آتیلا حجازی مقابل سپیدرود روی نیمکت نفت حضور نداشت و بدون امتیاز از رشت به خانه برگشت. نفت که در شروع فصل بلاتکلیف بود و حتی صحبت کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ برتر شنیده می‌شد، با تبصره وارد مسابقات شد و حالا در رتبه ماقبل آخر است، همان جایی که انتظارش را داشتیم.

تیمی که این همه بحران و جنجال و بی‌پولی را پشت سر گذاشته، حالا با سرمربی کم‌تجربه‌اش آینده تاریکی در پیش دارد و حتی اگر آتیلا تا هفته آخر در این تیم بماند، بعید است که بتواند راهی برای فرار از سقوط پیدا کند.

ضربه بزرگ دیگری که به نفت وارد می‌شود، جدایی آل‌کثیر است که خبر داد آخرین بازی‌اش را برای نفت تجربه کرد. نفت تا امروز در لیگ برتر تنها 9 گل زده که شش تای آن به نام این مهاجم ثبت شده و نقش زیادی در 13 امتیاز این تیم دارد. با جدایی آل‌کثیر نفت در نیم‌فصل دوم کار خیلی سختی برای فرار از منطقه سقوط دارد و از حالا می‌توان این تیم را یکی از سقوط‌کننده‌ها دانست، مگر اینکه معجزه‌ای در کار باشد.

حضور نفت در لیگ هفدهم فرصتی برای سایر تیم‌های پایین جدول است و کار آنها برای ماندن را آسان‌تر می‌کند. با این حال کسی برای سقوط نفت گریه نخواهد کرد؛ تیمی که نه تشکیلاتی دارد، نه بودجه‌ای و نه هواداری. حضور و عملکرد نفت در لیگ هفدهم را باید یکی از نقاط تاریک این مسابقات نامید که بعد از نزدیک به دو دهه هنوز میزبان چنین تیم‌های آشفته‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز