خبرگزاری کار ایران

احساس کردیم ادامه همکاری با مهدی پاشازاده امکان پذیر نیست

امیری: نیم فصل دوم را با قدرت ادامه می دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۷۹

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت:متاسفانه به دلایلی احساس کردیم ادامه همکاری با مهدی پاشازاده امکان پذیر نیست و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای بهبود شرایط و کسب نتایجی بهتر، تغییراتی در کادرفنی تیم ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان مراسم معارفه داود مهابادی اظهار داشت: متاسفانه به دلایلی احساس کردیم ادامه همکاری با مهدی پاشازاده امکان پذیر نیست و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای بهبود شرایط وکسب نتایجی بهتر، تغییراتی در کادرفنی تیم ایجاد کنیم.
 وی ادامه داد: باشگاه نساجی مازندران از زحمات مهدی پاشازاده قدردانی کرده و برای این مربی جوان در آینده مسیر ورزشی اش آرزوی موفقیت دارد اما یکسری اصول و خط قرمزهایی هم دارد که به آن پایبند بوده و عبور از آن را نمی پذیرد.بر این اساس و طبق قوانین فوتبال حرفه ای باشگاه نساجی حق خود دانست که به دنبال پیشرفت و بهبود شرایط تیم باشد و تصمیماتی غیر احساسی بگیرد.

امیری در پایان خاطر نشان کرد: هواداران نجیب و خوب نساجی مازندران نگران نباشند. به همه اطمینان می دهم نیم فصل دوم را با داود مهابادی و تغییرات اجتناب ناپذیر اخیر بهتر و با قدرت بیشتر ادامه داده و ان‌شاالله با کمک تمامی دوستداران و حامیان نساجی،به لیگ برتر صعود کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز