خبرگزاری کار ایران

پورعلی گنجی: پرطرفدار ترین تیم آسیا هستیم/ امیدوارم برای تیم ملی تصمیم درستی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۶۵۲

مدافع پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب این تیم به میدان رفت.

به گزارش ایلنا، مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر صنعت نفت اظهار داشت: خدارا شکر بازی خوبی را داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه صنعت نفت ایجاد کنیم و به گل برسیم. به صنعت نفت آبادان هم تبریک عرض می‌کنم تیم بسیار خوبی دارند و در بازی هم ما را تحت فشار گذاشتند و چند موقعیت داشتند.

وی افزود: خوشبختی ما پرسپولیسی‌ها این است که هواداران خوبی دارد و فکر میکنم پر طرفدار ترین تیم فوتبال آسیا هستیم و با وجود این طرفداران می توانیم نتایج خوبی را هم به دست بیاوریم.

پورعلی گنجی در خصوص اولین بازی خود نیز گفت: بعد از 400 روز اولین بازی رسمی خودم را انجام دادم و خداراشکر میکنم که توانستیم پیروز میدان باشیم. در بازی امروز فکر کنم کل بدنم گرفته است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره تیم ملی عنوان کرد: در مورد تیم ملی صحبت نکنم بهتر است فقط امیدوارم تصمیم درستی برای تیم ملی بگیرند و در کنار هم بتوانیم با همدلی تیم ملی خوبی را داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت:  خوشحالم که امروز بانوان هم به ورزشگاه آمدند و توانستند بازی را از نزدیک تماشا کنند و ادامه دار بودن این موضوع خیلی لذت بخش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز