خبرگزاری کار ایران

سه خبر از ورزش جانبازان و معلولین

برگزاری هفته دوم لیگ برتر والیبال نشسته و هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۶۴۱

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایلنا هفته دوم از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری شش دیدار به میزبانی شهرهای قم، اراک، گنبد و ساری برگزار شد.

نتایج 6 دیدار برگزار شده به شرح زیر اعلام شده است:
هیات قم یک – پالایش نفت آبادان 3 (میزبان قم)
هیات اراک صفر – ذوب آهن 3 (میزبان اراک)
روان کارهای گلستان 3 – شهرداری ارومیه صفر (میزبان گنبد)
هیات قم 3 – ذوب آهن صفر (میزبان قم)
هیات اراک صفر – پالایش نفت آبادان 3 (میزبان اراک)
جامعه معلولین مازندران 3- شهرداری ارومیه صفر (میزبان ساری)
هفته سوم رقابت های لیگ برتر نیز طی روزهای 7 و 88 دی ماه به میزبانی شهرهای آبادان، اصفهان، قم و اراک برگزار خواهد شد.

*برتری ملی حفاری اهواز و هیات آمل در رقابت های هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

رقابت های سومین هفته از دور رفت لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در مسابقات این هفته تیم ملی حفاری اهواز موفق شد میزبان را با نتیجه 47 بر 44 کالسیمن زنجان را شکست دهد و هیات مرکزی نیز میزبان شهرداری آمل بود و شهرداری آمل نیز توانست با نتیجه 56 بر 53 میزبان خود را مغلوب کند.
 محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر نیز در جریان برگزاری رقابت های کالسمین زنجان و ملی حفاری اهواز حضور داشتند.

*اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018

مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات انتخابی جاکارتا و برگزاری اولین اردوی تیم ملی برای این رقابت ها خبر داد. وی با اعلام این خبر گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا می بایست کسب سهمیه کند و رقابت هایی انتخابی به همین منظور در تایلند برگزار می شود.

دهستانی افزود: در مسابقات انتخابی جاکارتا تاکنون تیم هایی نظیر تایلند، کره، هند، افغانستان، نپال و اروگوئه اعلام حضور کرده اند و 4 تیم می توانند مجوز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آوردند.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطر نشان کرد: به همین منظور اردوهای آمادگی برای تیم ملی بانوان در نظر گرفته شده که اولین مرحله ی آن از 4 دی ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برگزار می شود.

فاطمه کشمیری، مهسا سعادت، فتانه پورآت(خراسانرضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی(فارس)، مهدیه خاکباز، رقیه سلطانی(یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور(اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، جده تاره، لیلا عباسی، رقیه امیری، ثریا نوری(زنجان)، 16 ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند که از فردا، یکشنبه، 3 دی ماه وارد کمپ تیم های ملی خواهند شد.

تمرینات این اردو زیر نظر آذر همایون پور، سرمربی تیم ملی و سولماز دهقان، مربی تیم ملی برگزار می شود و سرپرستی این اردو که از 4 تا 13 دی ماه برپاست بر عهده ی معصومه شجاعی است.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان 11 اسفند ماه برای حضور در مسابقات انتخابی جاکارتا عازم تایلند خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز