خبرگزاری کار ایران

ادامه ناکامی اصفهانی‌ها در نیم فصل دوم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۴۹۶

دو تیم اصفهانی در نیم فصل دوم هم شروع خوبی نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان و ذوب‌آهن، دو تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر برخلاف سال‌های اخیر که همواره جزو تیم‌های بالای جدول بوده‌اند، در فصل جاری حال و روز خوشی نداشته و در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ هفدهم نتایج قابل قبولی کسب نکردند.

زلاتکو کرانچار و امیر قلعه‌نویی دو مربی کارنامه‌دار و پرافتخار لیگ برتر هستند که نتوانستند تیم‌های خود را در فصل جاری تا اینجای کار به آنچه انتظار می‌رود برسانند و تغییرات نیم فصل دو تیم این نوید را می‌داد که در نیمه دوم لیگ برتر این شرایط تغییر کند.

با این وجود سپاهان و ذوب‌آهن در شروع نیم فصل دوم هم ناکام بودند و هرکدام با کسب یک تساوی بازی خود را به پایان بردند. ذوب‌آهن مقابل تیم پایین جدولی سیاه‌جامگان میزبان بود و پیش‌بینی‌ می‌شد پیروزی راحتی کسب کند ولی شاگردان قلعه‌نویی در این بازی هرچه زدند به در بسته خورد تا کار با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

سپاهان اگرچه بازی سخت‌تری نسبت به ذوب‌آهن در این هفته داشت و در تهران میهمان سایپا بود، کمی در فرار از شکست خوش شانس بودو به لطف پنالتی دقیقه 85 ساسان انصاری کار را به تساوی کشاند. به نظر می‌رسد نیم فصل دوم کار سختی برای ذوب‌آهن و سپاهان درپیش باشد و باید دید از زیر فشار انتظارات چطور خارج می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز