خبرگزاری کار ایران

هیچ کدام از آقایان ککشان نمی‌گزد!

مهاجری: ثابت کردیم که شایستگی کسب سهمیه آسیا را داریم/ روز به روز کارمان سخت‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۴۳۱

سرمربی پدیده مشهد عنوان کرد: حالا که تیم ما به این روز دچار شده است و به حمایت نیاز داریم هیچ کدام از آقایان ککشان نمی‌گزد و اصلاً سراغی از ما نمی‌گیرند. ما وضعیت خوبی نداریم و همین مشکلات حاشیه‌ای که برای تیم به وجود آمد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری پس از تساوی شاگردانش برابر پیکان تهران در نشست خبری گفت: تمرکز کردن در شرایطی که از ما امتیاز کسر شده بسیار سخت است و ما انتظار روزی سخت مقابل پیکان را داشتیم و همین هم پیش آمد. اگر کسی به ما کمک نکند روز به روز کارمان سخت‌تر می‌شود و من خدا را شکر می‌کنم بعد از اینکه گل را دریافت کردیم به بازی برگشتیم اما باید بپذیریم که کار سخت است. ما ثابت کردیم که شایستگی کسب سهمیه آسیایی را داریم اما چه فایده که چنین مشکلاتی بر سر راهمان قرار دارد.

وی ادامه داد: این یکی از معدود بازی‌هایی است که داور مشکلی نداشت و خوب قضاوت کرد. پیکان امروز مقابل ما خوب ظاهر شد و ما مقابل تیمی مثل پیکان که مجید جلالی سرمربی آن است کار سختی داشتیم. بعد از اینکه گل را دریافت کردیم خوب به بازی برگشتیم و توانستیم گل خورده را جبران کنیم اما شرایط تیم و وضعیت باشگاه که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم روی بازیکنان تأثیرگذار است.

سرمربی پدیده تصریح کرد: شما دیدید امروز به هیچ وجه بازی نیم‌فصل اول خودمان را انجام ندادیم چون تیم ما تحت تأثیر کسر امتیاز است. این هم از آن اتفاقات عجیب و غریب است که سازمان لیگ ما گویا انگار قله‌ای را فتح کرده و سریعاً اقدام به کسر 6 امتیاز می‌کند. این در حالی است که ما نسبت به این موضوع اعتراض کردیم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که با این شرایط تیمش را در بحران می‌بیند، عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق روی ندهد. ما لایحه خودمان را به فیفا داده‌ایم و منتظر هستیم تا ببینیم نتیجه چه می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم امیدوار نیستیم چون که با امید زنده‌ایم. امیدواریم این 6 امتیاز به تیم ما برگردد اما من گله‌ام از مسئولین شهر و استان است که از ما حمایتی نمی‌کند. از ما 6 امتیاز کم شده، حمایت نمی‌خواهیم اما کاش می‌آمدند و سؤال می‌کردند که آن مدیری که آن زمان در مسند کار بوده و این اتفاق رخ داده الان کجا است. حداقل ما را مؤاخذه کنید تا بگوییم یک نفر به فکر ما بوده است! با این شرایط کار خیلی سخت است و امیدوارم آقایان به ما نگاهی داشته باشند.

مهاجری افزود: نیم‌فصل اول که ما در بالای جدول قرار داشتیم همه به به و چهچه می‌کردند اما حالا که تیم ما به این روز دچار شده است و به حمایت نیاز داریم هیچ کدام از آقایان ککشان نمی‌گزد و اصلاً سراغی از ما نمی‌گیرند. ما وضعیت خوبی نداریم و همین مشکلات حاشیه‌ای که برای تیم به وجود آمد تا ما بازیکنان جدیدی که خریدیم نتوانیم امروز در اختیار داشته باشیم چون کارت آنها صادر نشد. اگر آن دو بازیکن بودند امروز می‌توانستم در زمین مهره‌چینی بهتری داشته باشم. اگر یکی از بازیکنان ما مصدوم می‌شد و این بازیکنان نبودند آن وقت چه کار می‌توانستیم انجام دهیم.

مهاجری در خصوص بازگشت گردان به دروازه، گفت: شهاب یکی از دروازه‌بانان خوب ایران است و امروز نشان داد واقعاً دروازه‌بان بزرگی است و با واکنش‌های خود چندین بار دروازه ما را نجات داد که از او ممنون هستم و امیدوارم شرایط او همین گونه ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص گلزنی محمد قاضی، گفت: بازیکنانی مثل قاضی و خلعتبری تجربه بالایی دارند و همین تجربه بالای آنها به ما خیلی کمک کرد شما امروز دیدید که قاضی چه بازی خوبی انجام داد و غیر از اینکه برای ما گلزنی کرد در چند موقعیت گل نیز قرار گرفت که آنها از دست رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز