خبرگزاری کار ایران

اتفاقی عجیب در فوتبال ایران؛ میانگین سنی تیم بزرگتر از سرمربی

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۲۶۳

روانخواه خیلی زود فوتبالش را کنار گذاشت. یک مصدومیت بدموقع امید را از استقلالی‌ها گرفت و در حالی که او در کارنامه‌اش گل زدن به پرسپولیس را داشت، مجبور شد در روزهای اوج خود فوتبال را ترک کند و کفش‌هایش را بیاویزد.

به گزارش ایلنا، او همانطور که زود از فوتبال رفت، زود هم به فوتبال و لیگ برتر برگشت. او حالا سرمربی بازیکنانی است که از خودش بزرگتر هستند و در نخستین دیدار با این بازیکنان باید به مصاف نفت بحران زده برود، شاید امید همچنان زنده بماند.

 

علی نظر محمدی با همه نوسانی که تیمش داشت، از این تیم جدا شد تا نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را سپیدرود با یک مربی جوان ادامه دهد. سپیدرود رشت با همه هوادارانش در حالی پا به میدان نیم فصل دوم خواهد گذاشت که احتمالاً شرایطی متفاوت خواهد داشت.

با اینکه کارنامه نظرمحمدی هم قابل اعتماد نبود اما این تیم پرطرفدار خطه شمال کشورمان، در ادامه رقابت‌ها باید به مربی اعتماد کند که تجربه چندانی ندارد و کسی انتظار نداشت امید روانخواه نیمکت این تیم را در اختیار بگیرد.

 با نگاهی به جدول رده‌‌بندی متوجه می‌شویم که این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد و حضور در جایگاه پانزدهم جدول رده ‌بندی باعث می‌شود که امیدواری زیادی به نتایج بهتر این تیم در نیم فصل دوم نباشد. در هر صورت این تیم باید کارش را با امید روانخواه ادامه دهد، مربی که فوتبالش را خیلی زود کنار گذاشت و روی یک مصدومیت مجبور شد، از رقابت‌های لیگ برتر کنار برود.

 او بازیکنی بود که می‌توانست حالا حالاها در فوتبال روزهای خوبی داشته باشد اما روزهای خوب او مثل گلزنی به پرسپولیس در بازی رفت و برگشت خیلی زود تمام شد و روانخواه کفش‌هایش را آویخت.

 او حالا در کسوت یک مربی پا به میدان گذاشته است و امیدوار است بتواند با هدایت تیمش، انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند. روانخواه متولد سال 1364 است و با 32 سال می‌توان گفت جوانترین سرمربی تیم لیگ برتری خواهد بود که شانس خود را برای ادامه حضور در این رقابت‌ها می‌آزماید.

جالب است بازیکنانی که تحت هدایت این سرمربی باید در رویارویی با حریفان به میدان بروند، از او بزرگتر هستند و به طور حتم روانخواه برای هدایت آنها کار سختی خواهد داشت. محمدرضا مهدوی یکی از قدیمی‌های سپیدرود است که با 37 سال سن یکی از بازیکنان مسن این تیم به شمار می‌رود اما او تنها بازیکن بزرگتر از روانخواه نیست.

حسین کعبی، احمد آهی، محمد نزهتی، سید محمد حسینی، مصطفی حق شناس و سیدهادی موسوی بازیکنانی هستند که از سرمربی جوان سپیدرود بزرگتر هستند و باید با تفکرات روانخواه به میدان بروند.

 این بازیکنان و البته انتظارات هواداران متعصب سپیدرود روزهای سختی را برایش رقم خواهد زد، همانطور که برای نظرمحمدی روزهای سختی سپری شد و در نهایت مجبور شد از این تیم رها شود اما اینها مشکلات قابل تحمل سرمربی جوان خواهد بود چرا که مشکلات پیشین سپیدرود همچنان پابرجا است و روانخواه با مشکلاتی درگیر خواهد شد که می‌توان گفت این مشکلات نظرمحمدی را از پا در آورد. بازیکن پیشین استقلال در روزهای جوانی به احتمال زیاد در سپیدرود به خوبی پخته خواهد شد و اگر بتواند بر مشکلات تیم و باشگاهش فائق آید به طور حتم تضمینی برای ادامه حضور او در لیگ برتر خواهد بود.

 او و تیمش در نخستین قدم باید به مصاف نفت تهران بروند، تیمی که سرمربی آن مشخص نیست و احتمالا بدون تمرین روبروی سپیدرود به میدان خواهد رفت و البته نفت تهران میزبان سپیدرودی‌ها خواهد بود و این بازی برای روانخواه واقعا شش امتیازی است.

 روانخواه اگر بتواند این بازی را برنده از زمین خارج شود، احتمالا هم خودش و هم تیمش برای بازی‌های آینده در نیم فصل دوم روحیه خوبی به دست خواهند آورد و می‌توانند امیدوار به کسب نتایج بهتری از نیم فصل اول رقابت‌ها باشند.

به این ترتیب روانخواه در شرایطی که سرمربی بازیکنانی بزرگتر از خودش است، با کوله باری از مشکلات بزرگ و کوچک نیم فصل دوم رقابت‌ها را در حالی شروع خواهد کرد که نفت می‌تواند پله اول صعود آنها در جدول رده ‌بندی باشد و امید، امید سپیدرود را برای بهتر شدن و کسب نتایج بهتر همچنان زنده نگه دارد.

 

اکبر منتشلو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز